AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #1 Skrevet 25. februar 2014 Hvor ofte er dere med venner og bekjente?Kjenner jeg blir stresset når folk vil finne på ting flere ganger i uken. Strekker jo ikke til når man skal prioritere familie,andre venner og trening. I tillegg til å være 100% i jobb. Blir rett å slett sliten når alle skal ha sitt hele tiden. Er det slik at man er en dårlig venn dersom man ikke kan treffes HVER eneste uke? Anonymous poster hash: 5beaa...03b
Millimani Skrevet 25. februar 2014 #2 Skrevet 25. februar 2014 Synes det er best å få leve mitt eget liv, og det synes jeg alle andre kan få gjøre også. Det er lov å si fra om at det ikke passer, og det er lov å legge planer en tid framover så vil det kanskje gjøre hverdagen lettere. Struktur får hverdagen til å gå rundt, ikke sant? Noen ganger må man legge ting til siden, og prioritere det som faktisk er det viktigste (som barn og familie, jobb og faste aktiviteter). Så tar man resten når det passer, og når tid og mulighet er der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå