AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #1 Skrevet 25. februar 2014 Dette er en ting som har irritert meg i årevis. Det finnes tydligvis fortsatt mange firmaer i 2014 som åpenbart ikke svarer - eller venter i evigheter - før de besvarer eposter fra potensielle kunder! Har spesielt dårlig erfaring med håndverkere og bilverksteder. Jeg kan forstå at enkelte ikke har kapasitet til å side ved pcen hele tiden, men hvorfor ikke da opplyse om dette på hjemmesiden? Hvorfor da ha kontaktskjema og epostadresse hvor det oppfordres til å ta kontakt? Flere som har samme erfaring som meg? Anonymous poster hash: 82114...0a1
Gjest constance90 Skrevet 25. februar 2014 #2 Skrevet 25. februar 2014 Dette er en ting som har irritert meg i årevis. Det finnes tydligvis fortsatt mange firmaer i 2014 som åpenbart ikke svarer - eller venter i evigheter - før de besvarer eposter fra potensielle kunder! Har spesielt dårlig erfaring med håndverkere og bilverksteder. Jeg kan forstå at enkelte ikke har kapasitet til å side ved pcen hele tiden, men hvorfor ikke da opplyse om dette på hjemmesiden? Hvorfor da ha kontaktskjema og epostadresse hvor det oppfordres til å ta kontakt? Flere som har samme erfaring som meg? Anonymous poster hash: 82114...0a1 Ting tar tid. Du er nok ikke den eneste som sender mail. Normal besvarelsestid anser jeg mellom 1-14 dager. Du vet jo aldri om de er på kurs, underbemannet ved sykdom eller så travel at de ikke rekker å sette seg ned.
Neket Skrevet 25. februar 2014 #3 Skrevet 25. februar 2014 En del har vel fått en glad amatør til å sette opp siden sin, og tenker ikke på å sjekke innboksen der mail og kontaktforespørsler havner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå