Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler at jeg har gjort altfor mange feil i livet. Feil som jeg ikke kan rette oppi.

I en alder av 31 er jeg singel. Familien min som jeg har brukt så mye kjærlighet og krefter på "bruker" meg og er bare tilstede for meg når de selv har behov for noe. Jeg føler meg rett og slett ensom og veldig såret.

Noen ganger vil jeg bare pakke sammen alle tingene mine og dra langt vekk, til et sted hvor jeg kjenner ingen og ingen kjenner meg. Men jeg kan ikke rømme fra hus og jobb og det livet jeg er så lei av.

Jeg har snakket litt om det med et par bekjente. I min alder er de fleste i forhold og har nok med sitt. Jeg har ingen single venner som jeg kan spør om råd eller bare tilbringe tid med. Jeg har holdt meg litt unna familien min en stund nå, da jeg nå vet at de ikke kunne brydd seg mindre om mine problemer.

Det er så vanskelig å se tilbake på de 31 årene som jeg har levd, å se at jeg alltid har satset alt på mennesker som egentlig ikke bryr seg om meg.

Det er så vanskelig å finne en mann ute. Jeg går aldri ut i helgene. Hvem skal jeg gå ut med? mine venniner som har mann og barn går aldri ut. Jeg har ikke helt troen på at jeg finner meg en seriøs mann ute i helgene heller.

Er det noen som har råd å komme med?

Anonymous poster hash: 8a56f...be5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har oss på KG. Jeg har flere her jeg snakker med privat, når jeg har en dårlig dag. Eller om de har en dårlig dag eller opplevd no dårlig, eller bare har noe å klage og syte på.

Så sender vi bare en meld og den andre leser og sier no positivt tilbake =)

KG er som en liten støttegruppe om de prater med de riktige folka. Er mange her som har fått meg i bedre humør. Er xtra deilig at de fleste jeg skriver med, kjenner jeg ikke real en gang!

Deilig å kunne si hva som helst siden den andre personen ikke vet hvem du er og som oftest bare sier no positivt tilbake.

Så om du noen gang trenger noen å prate med så er det bare å sende en meld her inne =)

Så klart du ikke bare kan forsvinne, men fins jo weekendtur. weekendtur er skikkelig deilig for å komme seg vekk fra hverdagen og skaffe ny energi. Så får du også nye opplevelser! jau kom deg ut av hverdagen!!!

chattesider er sikkert bra for å prøve å få til MANGE date, trenger ikke å dra på byen for å finne en altså.

Er aldri for sent å finne nye venner som plutselig kan bli din nye bestevenn.

lykke til =)

• Liker 1
Skrevet

Du har oss på KG. Jeg har flere her jeg snakker med privat, når jeg har en dårlig dag. Eller om de har en dårlig dag eller opplevd no dårlig, eller bare har noe å klage og syte på.

Så sender vi bare en meld og den andre leser og sier no positivt tilbake =)

KG er som en liten støttegruppe om de prater med de riktige folka. Er mange her som har fått meg i bedre humør. Er xtra deilig at de fleste jeg skriver med, kjenner jeg ikke real en gang!

Deilig å kunne si hva som helst siden den andre personen ikke vet hvem du er og som oftest bare sier no positivt tilbake.

Så om du noen gang trenger noen å prate med så er det bare å sende en meld her inne =)

Så klart du ikke bare kan forsvinne, men fins jo weekendtur. weekendtur er skikkelig deilig for å komme seg vekk fra hverdagen og skaffe ny energi. Så får du også nye opplevelser! jau kom deg ut av hverdagen!!!

chattesider er sikkert bra for å prøve å få til MANGE date, trenger ikke å dra på byen for å finne en altså.

Er aldri for sent å finne nye venner som plutselig kan bli din nye bestevenn.

lykke til =)

Tusen takk, jeg ble veldig glad av å lese innlegget ditt.

Hvordan kan jeg dra på utenlandsturer alene? Er det vanlig?

Jeg har chattet litt, men mennene i chattesider er veldig rare og noen av de innrømte at er gift

Tusen tusen takk for svar og råd

Skrevet

Dine etablerte venninner har da vel også vært singel en gang? Kanskje mennene deres har noen single kompiser?

På reiseforumet er det en del tråder om å dra på ferie alene.

Anonymous poster hash: f22f7...e3b

Skrevet

Dine etablerte venninner har da vel også vært singel en gang? Kanskje mennene deres har noen single kompiser?

På reiseforumet er det en del tråder om å dra på ferie alene.

Anonymous poster hash: f22f7...e3b

Jeg har ikke særlig kontakt med mennene til mine venniner, som jeg møter veldig lite.

Takk, jeg skal sjekke reiseforumet

Skrevet

Er kjempe deilig å reise alene og ja, jeg tror det er mange som gjør det.. men så klart alltid bedre med en annen.. Begge deler gjør det samme, får deg litt ut av hverdagen =)

Jeg startert bare med weekend tur til gøteborg og københavn alene og har bare strekket det mer og mer til andre byer som London,Barcelona,Amsterdam og ser frem til å prøve andre storbyer... gleder meg!

Sist gang jeg reiste med mine nærmeste venner var vi i thailand i 5 uker <3

Ta deg en tur med ei vennnine nå TS, virker som du trenger en liten eventyr nå =)

• Liker 1
Skrevet

Tuuuuuuuuusen takk for hjelpen Francis :dagens-rose:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...