AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #1 Skrevet 25. februar 2014 Er det noe som heter det, som brukes for å få hår mere stivt? Kan noen anbefale et merke og kanskje fortelle meg om jeg har oppfattet dette rett? Anonymous poster hash: ad9c2...230
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #2 Skrevet 26. februar 2014 Er det noe som heter det, som brukes for å få hår mere stivt? Kan noen anbefale et merke og kanskje fortelle meg om jeg har oppfattet dette rett? Det brukes for å få en røffere og mer "slitt" still. Bumble & Bumble er det beste og mest kjente merket. Er gutt og det fungerer perfekt til kort hår. Vet ikke hvordan det er med langt.. Anonymous poster hash: 1c822...e84
Gjest kassycat Skrevet 27. februar 2014 #3 Skrevet 27. februar 2014 Tror det sliter en del på håret. Håret får skikkelig beach-look tho, og det er ofte fint på sommeren
Athene Skrevet 27. februar 2014 #4 Skrevet 27. februar 2014 Det behøver nødvendigvis ikke å gjøre håret mer rufsete, eller gi det beachlook. Jeg bruker det kun i røttene, kombinert med føner. Det gir litt volum og struktur, selv om håret er blankt og rett ellers. Jeg har nordisk hår som henger rett ned dersom jeg ikke prepper røttene litt, og min erfaring er at saltvannsspray virker mye bedre enn root-lift spray, hårpudder, skum og andre produkter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå