AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #1 Skrevet 25. februar 2014 Hvilke butikker selger dette?? Første Iphone i bruk og jeg vil ta mine forsiktighetsregler Anonymous poster hash: cfb59...b88
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #4 Skrevet 25. februar 2014 Men jeg vil ha idag!! Ts Anonymous poster hash: cfb59...b88
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #5 Skrevet 25. februar 2014 Sorry men har du levd innestengt og isolert alle disse år? Har du aldri sett deg rundt når du er ute og går, og innom forskjellige butikker? Da hadde du sett at deksler til telefoner selges overalt! Elektrobutikker, ting og tang butikker, selv gateselgere. Skjønt, her er det ganske dyrt, så kan være billigere å bestille fra Ebay for eksempel. Da må du være nøye på hvilken modell du har så du bestiller riktig. Apple er så skammelig å legge til små forskjeller på 4 og 4S, og mulig på 5 og 5S, at man må forsikre seg om at dekslet passer. Ellers får jeg bare gratulere med ny telefon. Anonymous poster hash: a2785...7c9
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #6 Skrevet 25. februar 2014 Sorry men har du levd innestengt og isolert alle disse år? Har du aldri sett deg rundt når du er ute og går, og innom forskjellige butikker? Da hadde du sett at deksler til telefoner selges overalt! Elektrobutikker, ting og tang butikker, selv gateselgere. Skjønt, her er det ganske dyrt, så kan være billigere å bestille fra Ebay for eksempel. Da må du være nøye på hvilken modell du har så du bestiller riktig. Apple er så skammelig å legge til små forskjeller på 4 og 4S, og mulig på 5 og 5S, at man må forsikre seg om at dekslet passer. Ellers får jeg bare gratulere med ny telefon. Anonymous poster hash: a2785...7c9 Jeg lever ikke på kjøpesentrer nei, men heller ikke isolert. Jeg har bare ikke hatt behov for å være innom mange elektrobutikker, og joda, jeg vet at deksler fås stort sett overalt, til og med på Glitter og av gateselgere, men jeg er interessert i skikkelig kvalitet, noe jeg ikke tror de har overalt. Og tusen takk! Er veldig fornøyd så langt! Anonymous poster hash: cfb59...b88
Neket Skrevet 25. februar 2014 #7 Skrevet 25. februar 2014 Teknikmagasinet og Clas Ohlson har mye lavere priser på slikt enn feks Spaceworld, telekiosker, Elkjøp osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå