AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #1 Skrevet 25. februar 2014 Jeg har akkurat fått meg ny jobb, en jobb hvor jeg er firmaets ansikt utad. Derfor må jeg være pen i tøy og sminke. Jeg kan ikke sminke meg, normalt går jeg uten men når jeg skal på fest kliner jeg på litt øyenskygge og BB cream. Nå er det viktig at min urene hud ikke viser så godt, og at jeg sminker meg delikat og nøytralt på en måte. ER det noen som kan anbefale meg ett sted hvor jeg kan lære meg å sminke meg? Anonymous poster hash: b523a...ba2
LilleCa Skrevet 25. februar 2014 #3 Skrevet 25. februar 2014 Dette lurer jeg også på! De fleste kurs som jeg har funnet, er for make-up artister.
selize Skrevet 25. februar 2014 #4 Skrevet 25. februar 2014 gå inn på et parfymeri og spør om hjelp! de som jobber der skal ha en form for utdanning innen hudpleie og hjelper deg hjerne med tips og triks
Neket Skrevet 25. februar 2014 #5 Skrevet 25. februar 2014 Face har kurs. http://www.kursagenten.no/kurs/2409/Naturlig-make-up-kurs-72815.aspx Google er din venn Var noe sminkekurstilbud på lets deal eller lignende for ikke så lenge siden også.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #6 Skrevet 25. februar 2014 Face har kurs. http://www.kursagenten.no/kurs/2409/Naturlig-make-up-kurs-72815.aspx Google er din venn Var noe sminkekurstilbud på lets deal eller lignende for ikke så lenge siden også. Oi, Takk. Jeg stikker innom Face imorgen og forhører. Anonymous poster hash: b523a...ba2
Chocoholic Skrevet 26. februar 2014 #7 Skrevet 26. februar 2014 du kan gå til både mac og makeup store og betale for én time hvor du lærer å sminke deg - teknikker som passer deg, farger +++. Koster rundt 500,- , men du kan velge ut produkter for den verdien det koster. (OT, men ville unngått foundations fra MAC ettersom de etter min erfaring lett kan gi videre urenheter - dersom du velger dem, gå heller for øyeskygger og en pen blush, og velg foundation og concealer fra et annet merke)
Strange Doll Skrevet 27. februar 2014 #8 Skrevet 27. februar 2014 Jeg tok en time på make up store :-) følte meg mye mer sikker på meg selv og sminke når jeg var ferdig der :-) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå