elisa5 Skrevet 25. februar 2014 #1 Del Skrevet 25. februar 2014 Jeg er på jakt etter et polaroid-kamera, men vil helst ikke betale over 1000kr og samtidig ha et med grei kvalitet. Er det noen som har noen tips eller råd om noenb kamera eller hvor jeg kan få tak i et? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berentsens Skrevet 25. februar 2014 #2 Del Skrevet 25. februar 2014 Sjekk ut Foto.no http://foto.no/cgi-bin/markedsplass/index.cgi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #3 Del Skrevet 25. februar 2014 Jeg er på jakt etter et polaroid-kamera, men vil helst ikke betale over 1000kr og samtidig ha et med grei kvalitet. Er det noen som har noen tips eller råd om noenb kamera eller hvor jeg kan få tak i et? Den gamle typen kamera der bildet spyttes ut og fremkalles mens du ser på det? Anonymous poster hash: c8631...2e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisa5 Skrevet 25. februar 2014 Forfatter #4 Del Skrevet 25. februar 2014 Den gamle typen kamera der bildet spyttes ut og fremkalles mens du ser på det? Anonymous poster hash: c8631...2e0 Stemmer, den jeg tenkte på ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ELuna Skrevet 25. februar 2014 #5 Del Skrevet 25. februar 2014 (endret) Jeg kjøpte et fra fujifilm på fotovideo.no som jeg er veldig fornøyd med, men det kosta 1400. Har også sett at de har på coostuff.no til 895, men aner ikke noe om kvaliteten der. Ellers finnes det masse på ebay Endret 25. februar 2014 av ELuna 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #6 Del Skrevet 15. mars 2015 Drar denne tråden opp jeg, noen som har en de anbefaler? Anonymous poster hash: d7dae...b20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elentari Skrevet 12. april 2015 #7 Del Skrevet 12. april 2015 Jeg har et fujifilm instax mini 8. Ikke den beste kvaliteten, og selve kameraet er ganske stort. Kjøpte det på ebay med noen 10pk med film for rundt 700kr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå