TooHawt Skrevet 25. februar 2014 #1 Skrevet 25. februar 2014 Jeg er i et forhold med en som er superflink i sengen og som oppfyller mine behov på alle måter. Jeg er glad i ham, men jeg merker skikkelig at jeg ikke vil ha noen kjæreste. Det plager livsskiten ut av meg å ikke ha lyst på kjæreste, "alle andre" vil jo ha. Men jeg ser på det som noe skikkelig kjedelig noe. Hva feiler meg? Er jeg emosjonelt følelsesløs? Ødelagt? :-(
TooHawt Skrevet 25. februar 2014 Forfatter #2 Skrevet 25. februar 2014 På toppen av det hele er jeg faktisk veldig glad i ham, men jeg har aldri liksom vært glad i andre mennesker. Han er slett ikke en kjedelig person, (kompleks med stor K).
tulipaner Skrevet 25. februar 2014 #3 Skrevet 25. februar 2014 du vil bare ha en fling, pulevenn. thats it.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #4 Skrevet 25. februar 2014 Ikke no galt i å ha en sexpartner som tilfredstiller deg! Hvorfor ha en kjæreste når du syns det er kjedelig? Girls just wanne haaaaave funnn! Når du har hatt det gøy nok så kommer det sikkert 1 dag der du vil ha en kjæreste. men nå? have fun! Anonymous poster hash: 5a562...fc9
TooHawt Skrevet 25. februar 2014 Forfatter #5 Skrevet 25. februar 2014 Greien er at han ikke kommer til å ha sex med meg om jeg slår opp. Han er ekstremt monogam. Sitter i klosteret aka klisteret. Han er så sykt flink i sengen. :-(
Ferny Skrevet 25. februar 2014 #6 Skrevet 25. februar 2014 Greien er at han ikke kommer til å ha sex med meg om jeg slår opp. Han er ekstremt monogam. Sitter i klosteret aka klisteret. Han er så sykt flink i sengen. :-( Hvis du vil fortsette å ha sex med han, treffes så ofte som dere gjør, og at ting skal fortsette som nå... ja, da skjønner jeg ikke hvorfor du skal dumpe han? Du sier han oppfyller alle dine krav, og hvis du har det bra nå, og han ikke forlanger noe mer av deg enn sånn som ting er nå.... så... tja... jeg skjønner ikke problemstillingen. Vil du ha sex med andre? 1
TooHawt Skrevet 26. februar 2014 Forfatter #7 Skrevet 26. februar 2014 Jeg vil bare ikke være bundet. Føler meg rett og slett ikke voksen nok.
TooHawt Skrevet 26. februar 2014 Forfatter #8 Skrevet 26. februar 2014 Hmm. Jeg får bare drøvtygge på detta.
TooHawt Skrevet 26. februar 2014 Forfatter #9 Skrevet 26. februar 2014 Litt av greien er at han har skyhøy iq, mens min er normal/litt over normalen. Merkelig nok føler han at jeg utfordrer ham ...? Skjønner ikke at han helt vil ha meg. Men han vil satse på det iom at det er så sjeldent han blir glad i noen. Jeg er alt han ikke er selv. Motsetninger tiltrekkes? Usunt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå