Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De som lover gull og grønne skoger overfor elskerinnen, eller de som påstår de har det bra hjemme, men likevel skal ha i pose og sekk fordi de mangler spenning på hjemmebane?

Anonymous poster hash: 29092...2bf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Like jævli begge deler...

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

:skratte:

De verste, sett fra min lille tue i naturen, er de som ikke kan forstååå at man ikke vil ha dem.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Eller de som forteller/lyver om hvor forferdelig kona er, og bruker det for å få et forhold på si.

Jeg syns det må være totale svik.

Endret av Tba
  • Liker 2
Skrevet

De som lyver og snakker dritt om og til konene sine. Hadde han snakka meg ned til en dame han ønska å pule hadde jeg aldri aldri aldri kommet over det. Uansett hvor lite han "mente" det.

Anonymous poster hash: db3d3...45c
  • Liker 2
Skrevet

De som lyver og snakker dritt om og til konene sine. Hadde han snakka meg ned til en dame han ønska å pule hadde jeg aldri aldri aldri kommet over det. Uansett hvor lite han "mente" det.

Anonymous poster hash: db3d3...45c

Så det er på en måte greit at mannen din var utro, så lenge han ikke snakket dritt om deg?

Hva med seksuelle preferanser? Om det var dette som var årsaken til at mannen din var utro, at han ikke får det han ønsker seg i senga hjemme..?

Skrevet

Så det er på en måte greit at mannen din var utro, så lenge han ikke snakket dritt om deg?

Hva med seksuelle preferanser? Om det var dette som var årsaken til at mannen din var utro, at han ikke får det han ønsker seg i senga hjemme..?

Merkelig svar fra deg. Premisset som ligger til grunn i tråden er hvilke utro menn som er verst, AB i #5 svarer at for henne er det verste en mann som lyver og snakker dritt om kona. Hva som er motivet til mannen, er en helt annen sak. Denne tråden handler ikke om menns unnskyldninger for å være utro.

Anonymous poster hash: dd239...04b

Skrevet

Fra en elskerinnes synspunkt "de som påstår de har det bra hjemme, men likevel skal ha i pose og sekk fordi de mangler spenning på hjemmebane". Her er han iallefall ærlig overfor elskerinnen.

Fra en partners synspunkt: Ingen av delene.

Skrevet

Merkelig svar fra deg. Premisset som ligger til grunn i tråden er hvilke utro menn som er verst, AB i #5 svarer at for henne er det verste en mann som lyver og snakker dritt om kona. Hva som er motivet til mannen, er en helt annen sak. Denne tråden handler ikke om menns unnskyldninger for å være utro.

Anonymous poster hash: dd239...04b

Skjønner hva du mener. Lurer vel egentlig bare på hva som får endel koner til å tilgi sine utro ektemenn. Ulike seksuelle preferanser er jo ikke nødvendigvis det samme som å snakke negativt om hun hjemme, mer et faktum som fører til utroskapen.

Skrevet

Ingen av delene. Utroskap er noe jævlig dritt. Min mann påsto han hadde det ok, og ikke trengte noen annen enn meg. Gjett om han ble busted. Fant ut at han hadde jobbvesken full av kondomer.....

Anonymous poster hash: 6c2cb...4bf
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...