Gå til innhold

Fikk en match på Tinder...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går fikk jeg en match på Tinder som sendte melding med én gang. Meldte litt frem og tilbake og fikk mobilnummeret hans. Sendte så melding dit og meldte videre frem og tilbake med lange tekster og bilder fra begge.

Og så plutselig var det stopp. Sendte noen meldinger til, men hørte ikke noe mer.

Har ikke hørt et pip så langt.

Eh, hva nå? :flau:

Anonymous poster hash: 960a5...021
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ALT for mange scenarioer:

1. Han likte ikke de andre bildene, og valgte å bare ignorere deg fordi han ikke har baller til å fortelle deg at han ikke ønsker mer.

2. Han syntes ikke meldingene var spennende.

3. Han fikk napp hos noen andre han mente var "bedre".

4. Han, eller en bekjent/venn/familie havnet i en ulykke som gjør at han ikke kan svare.

5. Et eller annet med jobb.

6.

7.

8.

osv

osv

osv

osv.....

• Liker 8
Skrevet

ALT for mange scenarioer:

1. Han likte ikke de andre bildene, og valgte å bare ignorere deg fordi han ikke har baller til å fortelle deg at han ikke ønsker mer.

2. Han syntes ikke meldingene var spennende.

Burde ha skrevet i HI at jeg fikk meldinger hvor det sto at han syntes jeg var kjempepen og flott og alt sånt. Masse pene ord. Virket heller ikke på meldingene som han ikke syntes jeg var noe spennende...

Når noen ser frem til å møtes, så regner jeg med at det burde være positivt?

Derfor eh...

Skrevet

Burde ha skrevet i HI at jeg fikk meldinger hvor det sto at han syntes jeg var kjempepen og flott og alt sånt. Masse pene ord. Virket heller ikke på meldingene som han ikke syntes jeg var noe spennende...

Derfor eh...

I så fall virker det som mest sannsynlig at han fikk napp hos noen andre som han likte bedre/var lettere tilgjengelig dessverre...

• Liker 1
Skrevet

I så fall virker det som mest sannsynlig at han fikk napp hos noen andre som han likte bedre/var lettere tilgjengelig dessverre...

Ah, vel. Shit happens regner jeg med. :vetikke:

Skulle bare ønske at han kunne ha skrevet at det kanskje ikke var det helt store likevel, så kunne jeg ha slettet mobilnummeret. Regner med at bilder man sender blir slettet når man finner seg nye bekjentskaper? :sjokkert:

Skrevet

Jeg må altså bare regne med at jeg ikke kommer til å høre noe ifra ham i det hele tatt?

(Kan jeg be ham å eventuelt slette bilder?)

Skrevet

Hva slags bilder har du sendt?

Jeg tipper dette bare ble too much, too soon. :/

• Liker 4
Skrevet

Jeg må altså bare regne med at jeg ikke kommer til å høre noe ifra ham i det hele tatt?

(Kan jeg be ham å eventuelt slette bilder?)

Hvis han fant en annen er det ikke sikkert at det funker for de to da.

Så kanskje han kommer tilbake til deg etter det.

Anonymous poster hash: 89503...494

Skrevet

Han var overivrig og nå angrer han på det. Mest sannsynlig.

Skrevet

Hva slags bilder har du sendt?

Jeg tipper dette bare ble too much, too soon. :/

Det var bilde av helprofil (fordi han maste om å få se "speilbilde" av meg) og et nærbilde av overkroppen (med klær på), fordi han spurte. Jeg fikk et "fullface"bilde av ham da, med en gang, så synes det var litt rart at det bare stoppet liksom. Synes at det er litt rart at man skriver at "du har en skikkelig fin kropp og er generelt en meget pen kvinne!" og så hører man ikke noe mer...?

Jeg ga ham komplimenter jeg og, og han satte pris på det så jeg skjønner ikke helt... :flau:

Skrevet

Det var bilde av helprofil (fordi han maste om å få se "speilbilde" av meg) og et nærbilde av overkroppen (med klær på), fordi han spurte. Jeg fikk et "fullface"bilde av ham da, med en gang, så synes det var litt rart at det bare stoppet liksom. Synes at det er litt rart at man skriver at "du har en skikkelig fin kropp og er generelt en meget pen kvinne!" og så hører man ikke noe mer...?

Jeg ga ham komplimenter jeg og, og han satte pris på det så jeg skjønner ikke helt... :flau:

Var det i gårkveld var du sikkert bare runkefantasiens hans, selv om overkroppen var tildekt.

I fremtiden: Ikke utveksle nummer og flere bilder før hvertfall en uke etter match. :)

• Liker 3
Skrevet

Var det i gårkveld var du sikkert bare runkefantasiens hans, selv om overkroppen var tildekt.

I fremtiden: Ikke utveksle nummer og flere bilder før hvertfall en uke etter match. :)

Det var i hele går faktisk.

Men det er greit det. Tror jeg er litt rusten på datingfronten. :flau:

Skrevet (endret)

Eventuelt ikke gi nummeret til noen før etter at en har møtt vedkommende in real life. Jeg pleier å gi de jeg liker facebooken min, deretter møtes man. Så kan de kanskje få nummeret mitt. Kjedelig å måtte bytte nummer hele tiden pga folk som maser hele tiden, så det er greit å se vedkommende på ordentlig først. :)

Endret av Version 2.0
  • Liker 1
Skrevet

Eventuelt ikke gi nummeret til noen før etter at en har møtt vedkommende in real life. Jeg pleier å gi de jeg liker facebooken min, deretter møtes man. Så kan de kanskje få nummeret mitt. Kjedelig å måtte bytte nummer hele tiden pga folk som maser hele tiden, så det er greit å se vedkommende på ordentlig først. :)

Jeg syns derimot motsatt. Første jeg gir er snap, for å se at de virkelig er dem. Så telefonnummer for enkelheltsskyld (og man kan jo blokke nummer). Så møtes. Og så kaaaaaaaanskje Facebook hvis det klaffer veldig.

:)

• Liker 5
Skrevet

Jeg syns derimot motsatt. Første jeg gir er snap, for å se at de virkelig er dem. Så telefonnummer for enkelheltsskyld (og man kan jo blokke nummer). Så møtes. Og så kaaaaaaaanskje Facebook hvis det klaffer veldig.

:)

Ja, du kan blokke at de ringer deg, men kan man blokke sms også?? Tror ikke det går på alle telefoner iallefall :)

Men hver sin smak! :D

Skrevet

Han ville først at vi skulle chatte på whatsapp så han kunne sende flere bilder, men jeg har ikke whatsapp. Så dermed så sendte han mobilnummeret sitt. Jeg hadde derimot ikke gitt mobilnummeret mitt med en gang.

Eneste grunnen til at jeg synes det var ok å meldes via sms var at jeg syntes han virket allright. Har skrevet på profil at jeg ikke var ute etter ons, og var ikke det inntrykket jeg fikk av at han så etter heller.

Og, å få folk til å stoppe å mase det er jo bare å blokkere.

Skrevet

Nei se det. Fikk en melding gitt. Og nå følte jeg meg sååå dum. :flau: For fikk spørsmål om jeg hadde dårlig tålmodighet, og at jeg skulle slappe av, fordi han var på jobb... :sjenert:

• Liker 7
Skrevet

Og, å få folk til å stoppe å mase det er jo bare å blokkere.

Nei, det er ikke bare å blokkere. Folk kan få tak i deg via mange andre telefoner f.eks låne hos kompiser osv. Trust me.

Er lettere å blokkere folk fra Facebook osv enn det er å få noen til å slutte å kontakte via tlf.

• Liker 1
Skrevet

Derfor eh...

Var akkurat i ferd med å skrive: Hvis du bare ikke har hørt noe, så kan det bare bety at han er opptatt ;)

Og så så jeg hva du hadde skrevet igjen...

Anonymous poster hash: 8bec1...047

Skrevet

Nei se det. Fikk en melding gitt. Og nå følte jeg meg sååå dum. :flau: For fikk spørsmål om jeg hadde dårlig tålmodighet, og at jeg skulle slappe av, fordi han var på jobb... :sjenert:

Du masa jo veldig også da.

Jeg hadde fått ikke svart igjen på en som maste, så han her er jo kjempegrei. Får man ikke melding, så venter man noen dager før man gir et lite hint om at man vil høre noe mer.

Anonymous poster hash: 280c8...8f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...