AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #1 Skrevet 25. februar 2014 Tok siste pillen på provera kuren min igår,for å få igang en blødning slik at jeg kan begynne på pergo. Idag våknet jeg med skikkelige magekramper og har veldig vondt nederst i magen. Er dette vanlig? Vil man blø som vanlig mens når man får provera-blødning? Håper noen har noen erfaringer å dele Anonymous poster hash: 58aa6...f76
Gjest Solstråla88 Skrevet 25. februar 2014 #2 Skrevet 25. februar 2014 Jeg hadde ikke andre plager ved provera enn søvnløshet. Blødningen jeg fikk var mindre enn ved vanlig mens, og litt kortere.
Sprinkles Skrevet 25. februar 2014 #3 Skrevet 25. februar 2014 Jeg hadde lenger blødning enn jeg pleier, og med mer menssmerter - så det er nok veldig individuelt. Og jeg fikk menssmerter en eller to dager før mensen begynte.
Athene Skrevet 25. februar 2014 #4 Skrevet 25. februar 2014 Både smerter og blødning kan arte seg litt annerledes enn det man er vant til. Så det du opplever er helt normale menskramper på et helt normalt tidspunkt. Provera virker også ulikt fra person til person, noen vil få blødning og PMS som vanlig, andre kan oppleve det ganske annerledes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå