AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #41 Del Skrevet 26. februar 2014 Tok eksamenene på skolen. Det er en privat skole, men er man over 25år og ikke har fagbrev/fullført utdannelse kan man få hele skolegangen dekt av fylkeskommunen (voksenrett)Anonymous poster hash: 64c8e...304 Hadde du noe praksis også? Anonymous poster hash: e1575...94c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #42 Del Skrevet 26. februar 2014 Hadde du noe praksis også? Anonymous poster hash: e1575...94c Praksisen er labkurset som går over det ene semesteret. Da har man 1dag i uka med labundervisning også avsluttende eksamen med pasientAnonymous poster hash: 64c8e...304 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #43 Del Skrevet 27. februar 2014 Jeg tenkte aller først på voksenopplæring jeg også, men jeg har ikke krav på det ettersom jeg allerede har utdannelse. Og de jeg pratet med sa at jeg trolig ikke ville få plass uansett om jeg søkte (for jeg kan selvfølgelig søke uansett), pga stor pågang på helsefag på skolen. Søker jeg får jeg ikke svar før i august og det blir i det seneste laget for meg syns jeg. Jeg tror jeg kommer til å gå for å ta fagene som privatist som en foreslo over her, men det spørs om jeg kan få til å jobbe fulltid med to bsrn under tre år. Så sånn sett må vi regne litt på det og se hvordan vi skal få det til. Det går ikke an å få særlig med info på privatistnettsiden fordi det er for sent å melde seg opp til sommeren, men er det noen som vet når datoer for de ulike fagene blir satt opp og offentligjort? Tenker ift hvordan jeg skal planlegge hvilke fag jeg kan ta til jul og hvilke jeg tar til neste vår. Tenker at noen fag kanskje blir satt opp samme dag/tidspunkt.. Og hvordan er det med evt fri fra jobb pga en privatisteksamen? Anonymous poster hash: 0119d...4c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #44 Del Skrevet 27. februar 2014 Ps. TS som skriver innlegget ovenfor. Anonymous poster hash: 0119d...4c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #45 Del Skrevet 16. august 2015 Ps. TS som skriver innlegget ovenfor. Anonymous poster hash: 0119d...4c3 Hvordan gikk det TS? Tok du privatisteksamen,og fikk du autorisasjon etterpå? Jeg drar opp igjen denne tråden da jeg er i samme båt.Skal ta utddanningen som privatist men har problemer med å få praksisplass og lab. Anonymous poster hash: 010d6...0cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #46 Del Skrevet 16. august 2015 Hei! TS her. Tok aldri eksamen og jobber nå med noe helt annet. Men masse lykke til! :-)Anonymous poster hash: 59610...974 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #47 Del Skrevet 16. august 2015 Hei! TS her. Tok aldri eksamen og jobber nå med noe helt annet. Men masse lykke til! :-)Anonymous poster hash: 59610...974 Takk:) Om jeg kan spørre:Var det tilfeldig at du begynte med noe annet?Eller var det fordi det ble for mye styr med å ta helsesekretærutdanningen? Anonymous poster hash: 010d6...0cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #48 Del Skrevet 17. august 2015 Takk:)Om jeg kan spørre:Var det tilfeldig at du begynte med noe annet?Eller var det fordi det ble for mye styr med å ta helsesekretærutdanningen? Anonymous poster hash: 010d6...0cd Det var fordi det ble for mye styr og for dyrt rett og slett. Samt at det er, eller kan være, veldig ugunstige arbeidstider og ikke fryktelig godt betalt heller. Men det kommer helt sikkert an på hvor du jobber. Legekontorer feks har vel helt normale arbeidstider Anonymous poster hash: 59610...974 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #49 Del Skrevet 17. august 2015 Det var fordi det ble for mye styr og for dyrt rett og slett. Samt at det er, eller kan være, veldig ugunstige arbeidstider og ikke fryktelig godt betalt heller. Men det kommer helt sikkert an på hvor du jobber. Legekontorer feks har vel helt normale arbeidstider Anonymous poster hash: 59610...974 Ok.Ja det er dyrt Treider har jeg ikke råd til og privatist uten mulighet for praksis blir et sjansespill med tanke på eksamen.Jeg er veldig i tvil om dette er lurt å satse på. Anonymous poster hash: 010d6...0cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå