AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #1 Skrevet 25. februar 2014 Jeg er en jente på 22, forholdsvis pen, ihvertfall det er det folk sier .. Uansett hvor jeg går får jeg beskjed om at jeg er så nydelig, vakker , pen etc. Jeg ser det ikke selv, har alltid slitt med selvtillitten min, så jeg ser helt ærlig ikke hva det er folk ser.. men dette gjør ingenting med smaken min hos det motsatte kjønn, jeg er veldig glad i kjekke gutter. men de er ikke glad i meg, jeg får som regel stygge blikk av de eller så får jeg den '' kan ikke du flytte deg, vil gjerne snakke med veninna di''. Blant venner får jeg også høre at jeg er nydelig etc.etc. men jeg får ikke meg selv til å tro på det, det kan hende dere mener jeg er litt utseendefiksert, da jeg liker de ''kjekke'' guttene bedre, men det virker som om alle venner og bekjente bare mener jeg passer med veldig, hva kan jeg si.. uattraktive gutter som ingen vil ha på en måte, så jeg blir litt forvirret. F.eks på jobben min så er det en kar, som skjeler, en som er ganske overvektig, og en som er sånn typ 45 og de mener jeg burde bli sammen med de.. og dette tuller de ikke med.. veninner av meg mener det samme, når de skal spleise meg med noen er det alltid de som har sånne sære egenskaper, og som er forferdelig uattraktive.. Jeg er ikke overfladisk, utseende er ikke så viktig, kjemien er viktigst, men jeg blir så forvirret.. når alle sier jeg er så pen og sånn, hvorfor vil ikke pene gutter ha meg eller vennene mine ikke vil spleise meg med noen attraktive menn?.. Drit lei av å være singel, aldri hatt en kjæreste.. Anonymous poster hash: 3ac0b...9e7 Anonymous poster hash: 18508...31e
kongenavtys Skrevet 25. februar 2014 #2 Skrevet 25. februar 2014 Hmm..denne type tråd er vanskelig uten bilde - dog full forståelse for at man ikke gidder å legge ut bilde. Hva vil du folk skal si uten å ha sett deg da?
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #3 Skrevet 25. februar 2014 Det er vel kanskje en mulighet for at du ikke er så pen da? Hvis de prøver å fikse deg sammmen med mindre pene menn, og sier at du bør prøve deg på uattraktive mannfolk. Hvis du har en pen venn/venninne så sier du aldri "bli sammen med han/hun" hvis du synes at den personen er langt under den andre. Så det er vel kanskje desverre slik at de sier du er veldig pen, men kanskje de synes du er litt mer gjennomsnittlig? Litt frekt av meg å si dette siden du sier du sliter litt med selvtilliten din, men det som er bra er at utseende er ikke alt for oss mannfolk. Selv er jeg ganske "good looking", men gikk lei av alle bimboene der ute og fant ut at min "helt plain" venninne var min store kjærlighet. Anonymous poster hash: ae978...0d0
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #4 Skrevet 25. februar 2014 Mange menn mener de har sjans på pene damer uansett hvordan de selv ser ut. Syns ikke du skal bry det mye om de dersom du ikke finner de attraktive. Men kjekke menn er det rift om, så du bør kanskje innse at konkurransen er hard. Jeg mener bestemt det finnes flere kvalitetsdamer enn menn, så konkurransen for oss kvinner som er ute etter kvalitet er tøff. Anonymous poster hash: e10fb...639 4
likestilling Skrevet 25. februar 2014 #5 Skrevet 25. februar 2014 (endret) Jeg er en jente på 22, forholdsvis pen, ihvertfall det er det folk sier .. Uansett hvor jeg går får jeg beskjed om at jeg er så nydelig, vakker , pen etc. Jeg ser det ikke selv, har alltid slitt med selvtillitten min, så jeg ser helt ærlig ikke hva det er folk ser.. men dette gjør ingenting med smaken min hos det motsatte kjønn, jeg er veldig glad i kjekke gutter. men de er ikke glad i meg, jeg får som regel stygge blikk av de eller så får jeg den '' kan ikke du flytte deg, vil gjerne snakke med veninna di''. Blant venner får jeg også høre at jeg er nydelig etc.etc. men jeg får ikke meg selv til å tro på det, det kan hende dere mener jeg er litt utseendefiksert, da jeg liker de ''kjekke'' guttene bedre, men det virker som om alle venner og bekjente bare mener jeg passer med veldig, hva kan jeg si.. uattraktive gutter som ingen vil ha på en måte, så jeg blir litt forvirret. F.eks på jobben min så er det en kar, som skjeler, en som er ganske overvektig, og en som er sånn typ 45 og de mener jeg burde bli sammen med de.. og dette tuller de ikke med.. veninner av meg mener det samme, når de skal spleise meg med noen er det alltid de som har sånne sære egenskaper, og som er forferdelig uattraktive.. Jeg er ikke overfladisk, utseende er ikke så viktig, kjemien er viktigst, men jeg blir så forvirret.. når alle sier jeg er så pen og sånn, hvorfor vil ikke pene gutter ha meg eller vennene mine ikke vil spleise meg med noen attraktive menn?.. Drit lei av å være singel, aldri hatt en kjæreste.. Anonymous poster hash: 3ac0b...9e7 Anonymous poster hash: 18508...31e Hei! Det er egentlig umulig å si hvor pen du er ut fra det du skriver. Mange jenter gjør hverandre bjørnetjenester ved å smøre litt ekstra tykt på når de skal skryte av en venninne. Jeg sier ikke at det er sånn her, men jeg har ofte hørt ... ikke VELDIG attraktive jenter få høre "Å, så utrolig pen du er!" av venninner. Vet ikke hvor pen jeg er selv, men eksen min var nok dessverre penere enn meg (gikk ca. 30 minutter fra vi slo opp til de første rosene kom på døra), men hun falt likevel for meg så visse kvaliteter må jeg ha hatt...den biten er det umulig å avgjøre uten å møte deg personlig. Edit: Et bilde kan gi en pekepinn, men forstår at du ikke er keen på å legge ut det her. Jeg vil tippe jeg er rundt 7-8 ut fra oppmerksomhet fra jenter og tidligere erfaringer. Kanskje noen ville gitt meg 5 og noen andre 10, smak og behag. Endret 25. februar 2014 av likestilling
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #6 Skrevet 25. februar 2014 Ts her Jeg foretrekker at folk er ærlige.. Det er det som er så misvisende, at de sier jeg er så nyyyydelig etc.etc. Syns jeg ser helt plain ut, dro faktisk til en plastisk kirurg for å operere nesen min for det var en gutt jeg ville bli sammen med som sa den var alt for stor, den plastiske kirurgen mente nesen min ikke hadde noe feil og sa jeg var en nydelig jente.. Jeg har blitt mye mobbet i oppveksten min og ikke klart og fullføre pga dette, ''rådgivere'' jeg har snakket med mente jeg var så pen at alle jentene var misunnelige på meg og mente og mobbe meg var løsningen.. Det er sånne småting , folk sier at jeg er pen, men til hvilken grunn? på skolen min hvor de mobbet meg var det alltid 3-4 jenter som var pene i alle sine øyne og var populære med alle guttene på slep, så hvorfor var ikke jeg det hvis alle mente jeg var så pen? Blir så lei av at folk skal komme med sånt, enten så sier du jeg eer pen og mener det eller så holder du det for deg selv liksom.. Jeg har ikke noe imot uattraktive gutter, jeg har vært borti mange gutter som har hadde utseende messig mangler iflg. kvinner, men de har som regel behandlet meg som dritt.. så jeg setter opp kravene mine, og tenker, hvis de kjekke er bevisste og har mer selvtillitt enn disse uatrakktive kanskje de ikke hakker på meg.. Anonymous poster hash: 18508...31e
Ferny Skrevet 25. februar 2014 #7 Skrevet 25. februar 2014 Utseende er en ting, det kunne et bilde vist oss, men utstråling er noe annet... det henger sammen med personlighet og "lynnet" du fremviser utad. Nå tror jeg trenden blant unge jenter er å kaste rundt seg med komplimenter til hverandre (for å få noe tilbake?). På facebook ser jeg i hvert fall helt vanlige (på grensen til stygge) jenter som får masse fine ord til bildene sine. Da tenker jeg bare - øøøø....? Jeg tipper du er ganske pen, evt. gjennomsnittlig. For de kjekke guttene er etter deg hvis du ser bra nok ut, sånn er det bare.
Ferny Skrevet 25. februar 2014 #8 Skrevet 25. februar 2014 Ts her Jeg foretrekker at folk er ærlige.. Det er det som er så misvisende, at de sier jeg er så nyyyydelig etc.etc. Syns jeg ser helt plain ut, dro faktisk til en plastisk kirurg for å operere nesen min for det var en gutt jeg ville bli sammen med som sa den var alt for stor, den plastiske kirurgen mente nesen min ikke hadde noe feil og sa jeg var en nydelig jente.. Jeg har blitt mye mobbet i oppveksten min og ikke klart og fullføre pga dette, ''rådgivere'' jeg har snakket med mente jeg var så pen at alle jentene var misunnelige på meg og mente og mobbe meg var løsningen.. Det er sånne småting , folk sier at jeg er pen, men til hvilken grunn? på skolen min hvor de mobbet meg var det alltid 3-4 jenter som var pene i alle sine øyne og var populære med alle guttene på slep, så hvorfor var ikke jeg det hvis alle mente jeg var så pen? Blir så lei av at folk skal komme med sånt, enten så sier du jeg eer pen og mener det eller så holder du det for deg selv liksom.. Jeg har ikke noe imot uattraktive gutter, jeg har vært borti mange gutter som har hadde utseende messig mangler iflg. kvinner, men de har som regel behandlet meg som dritt.. så jeg setter opp kravene mine, og tenker, hvis de kjekke er bevisste og har mer selvtillitt enn disse uatrakktive kanskje de ikke hakker på meg.. Anonymous poster hash: 18508...31e Hvor gammel er du? Utseendet er virkelig ikke alt. Jeg tror du skal begynne å fokusere på litt andre ting enn hvordan du ser ut. Høres litt slitsomt ut det der... 2
likestilling Skrevet 25. februar 2014 #9 Skrevet 25. februar 2014 Mange menn mener de har sjans på pene damer uansett hvordan de selv ser ut. Syns ikke du skal bry det mye om de dersom du ikke finner de attraktive. Men kjekke menn er det rift om, så du bør kanskje innse at konkurransen er hard. Jeg mener bestemt det finnes flere kvalitetsdamer enn menn, så konkurransen for oss kvinner som er ute etter kvalitet er tøff. Anonymous poster hash: e10fb...639 Det kommer an på hva du mener med kvalitet, men jeg er faktisk tilbøyelig til å være delvis enig. Hvis jeg er ute på byen ser damene generelt bedre ut enn mennene, men hvis vi sammenlignes "rett fra dusjen" er jeg ikke så sikker lenger. Jeg vet ikke, bare vet at noen VIRKELIG kan å sminke seg (mens andre kan det ikke i det hele tatt Kanskje det er mange damer som tror de har sjans på pene menn uten å selv være attraktive. Jeg er stort sett hyggelig, men jeg har fått oppmerksomhet fra "ikke akkurat noe å henge på juletreet"-jenter. Det er faktisk ikke umulig at TS overvurderer hvor attraktiv hun er og dermed sikter litt for høyt, som igjen fører til nederlag. De fleste jenter vil ha en kjekkest mulig mann... 1
likestilling Skrevet 25. februar 2014 #10 Skrevet 25. februar 2014 (endret) Ts her Jeg foretrekker at folk er ærlige.. Det er det som er så misvisende, at de sier jeg er så nyyyydelig etc.etc. Syns jeg ser helt plain ut, dro faktisk til en plastisk kirurg for å operere nesen min for det var en gutt jeg ville bli sammen med som sa den var alt for stor, den plastiske kirurgen mente nesen min ikke hadde noe feil og sa jeg var en nydelig jente.. Jeg har blitt mye mobbet i oppveksten min og ikke klart og fullføre pga dette, ''rådgivere'' jeg har snakket med mente jeg var så pen at alle jentene var misunnelige på meg og mente og mobbe meg var løsningen.. Det er sånne småting , folk sier at jeg er pen, men til hvilken grunn? på skolen min hvor de mobbet meg var det alltid 3-4 jenter som var pene i alle sine øyne og var populære med alle guttene på slep, så hvorfor var ikke jeg det hvis alle mente jeg var så pen? Blir så lei av at folk skal komme med sånt, enten så sier du jeg eer pen og mener det eller så holder du det for deg selv liksom.. Jeg har ikke noe imot uattraktive gutter, jeg har vært borti mange gutter som har hadde utseende messig mangler iflg. kvinner, men de har som regel behandlet meg som dritt.. så jeg setter opp kravene mine, og tenker, hvis de kjekke er bevisste og har mer selvtillitt enn disse uatrakktive kanskje de ikke hakker på meg.. Anonymous poster hash: 18508...31e Synes det hele høres merkelig ut. Utstråling er meget viktig... jeg har f.eks en kompis som (jeg) mener er penere enn en annen men han som er minst kjekk (men han ser bra ut, jeg er litt dårlig på å dømme venner slik) har en helt annen sjarm. At rådgivere forteller deg at du har blitt mobbet fordi du er for pen har jeg vanskelig for å tro (ikke at de har sagt det altså). Helt umulig å svare på dette uten å møte deg egentlig, da selv bilder kan lyve enormt, selv om de kan gi en god pekepinn. Edit: Ja, hvor gammel er du? Av en eller annen merkelig grunn fikk jeg for meg at var 22 etter å ha lest førstepost, men du skriver ikke alder? Endret 25. februar 2014 av likestilling
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #11 Skrevet 25. februar 2014 Synes det hele høres merkelig ut. Utstråling er meget viktig... jeg har f.eks en kompis som (jeg) mener er penere enn en annen men han som er minst kjekk (men han ser bra ut, jeg er litt dårlig på å dømme venner slik) har en helt annen sjarm. At rådgivere forteller deg at du har blitt mobbet fordi du er for pen har jeg vanskelig for å tro (ikke at de har sagt det altså). Helt umulig å svare på dette uten å møte deg egentlig, da selv bilder kan lyve enormt, selv om de kan gi en god pekepinn. Både psykolog, helsesøster, lege og rådgivere har sagt det samme, de mobber meg fordi de er misunnelige og føler seg truet.. du kan tenke deg hvordan en jente på 16 hadde det da hun får dette matet inn av alle som skal hjelpe henne til å kunne fullføre skolen Anonymous poster hash: 18508...31e
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #12 Skrevet 25. februar 2014 Husker eksen min og skulle introdusere meg til en veldig overvektig, uattraktiv kamerat av han.. Var litt vondt følelse egentlig, men virket mest som om han skulle prøve å være ekkel med meg. Truffet en flott fyr som jeg giftet meg med etter eksen da, så var kjekt å "slenge" det i trynet på han. Men jeg forstår hva du mener når folk prøver å spleise deg med folk man føler overhodet ikke passer. Man føler seg ikke bra og full av selvtillit. Men jeg tror kanskje problemet kan ligge der? Utstråler du dårlig selvtillit? For selv om du er vakker og fin (og det er du sikkert, siden folk sier det!) så hjelper ikke det så mye når man lyser dårlig selvtillit og "ikke se på meg"-vibber. Prøv å jobbe litt med det, fresh deg gjerne litt opp, eller forny deg litt i klesveien, hår osv, så kanskje du føler deg litt bedre. Anonymous poster hash: 413ac...b42 2
Tidus Skrevet 25. februar 2014 #13 Skrevet 25. februar 2014 Jeg tipper du sikter for høyt. Ikke gå etter Brad Pitt om du selv ikke er Angelina Jolie. 1
Noht Skrevet 25. februar 2014 #14 Skrevet 25. februar 2014 (endret) . Endret 25. februar 2014 av Noht 1
likestilling Skrevet 25. februar 2014 #15 Skrevet 25. februar 2014 Både psykolog, helsesøster, lege og rådgivere har sagt det samme, de mobber meg fordi de er misunnelige og føler seg truet.. du kan tenke deg hvordan en jente på 16 hadde det da hun får dette matet inn av alle som skal hjelpe henne til å kunne fullføre skolen Anonymous poster hash: 18508...31e Fortsatt veldig merkelig fokus, men de vil jo finne noe positivt å fokusere på... Hadde du vært "fantastisk attraktiv" ville guttene svermet rundt deg, så du er kanskje ikke det? Ellers kjenner jeg jenter som ved første øyekast har vært "meh" men som har vært så fantastiske at de har hoppet minst et par hakk opp i min bok. Jeg skulle ønske jeg kunne si "neida, du er utrolig vakker!", men da gjør jeg jo det samme som rådgivere og lignende tydeligvis har gjort. Har du fokusert veldig på utseende når du har snakket med dem? I så fall er det ikke så rart om de prøver å "overkompensere" for å gi deg selvtillitten tilbake. 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #16 Skrevet 25. februar 2014 Husker eksen min og skulle introdusere meg til en veldig overvektig, uattraktiv kamerat av han.. Var litt vondt følelse egentlig, men virket mest som om han skulle prøve å være ekkel med meg. Truffet en flott fyr som jeg giftet meg med etter eksen da, så var kjekt å "slenge" det i trynet på han. Men jeg forstår hva du mener når folk prøver å spleise deg med folk man føler overhodet ikke passer. Man føler seg ikke bra og full av selvtillit. Men jeg tror kanskje problemet kan ligge der? Utstråler du dårlig selvtillit? For selv om du er vakker og fin (og det er du sikkert, siden folk sier det!) så hjelper ikke det så mye når man lyser dårlig selvtillit og "ikke se på meg"-vibber. Prøv å jobbe litt med det, fresh deg gjerne litt opp, eller forny deg litt i klesveien, hår osv, så kanskje du føler deg litt bedre. Anonymous poster hash: 413ac...b42 Jeg får beskjed av venner om at jeg har et bitch face, når vi er ute på byen.. kanskje det kan ha noe og si? jeg er veldig kynisk når det kommer til gutter også da, men det er ikke med vilje at jeg ser sur ut.. jeg har ikke selvtillitt nei, den har vært borte i mange år, hvordan kan jeg freshe meg opp? Trening? vektreduksjon? etc.. Anonymous poster hash: 18508...31e
likestilling Skrevet 25. februar 2014 #17 Skrevet 25. februar 2014 (endret) Jeg får beskjed av venner om at jeg har et bitch face, når vi er ute på byen.. kanskje det kan ha noe og si? jeg er veldig kynisk når det kommer til gutter også da, men det er ikke med vilje at jeg ser sur ut.. jeg har ikke selvtillitt nei, den har vært borte i mange år, hvordan kan jeg freshe meg opp? Trening? vektreduksjon? etc.. Anonymous poster hash: 18508...31e DET er jo en ganske vesentlig opplysning. Styrer selv unna jenter som ikke utstråler "glede". De er ekstremt mye mer attraktive enn "sure jenter". Det betyr nok veldig mye. Noen ganger orker jeg ikke å være "positiv" ute, men jeg blir med en gang mye mer attraktiv når jeg "skrur på" sjarmen. Dårlig selvtillitt kombinert med å se bitchy ut er en oppskrift på å jage bort gutter... Hvor gammel er du? Edit: trening og vektreduksjon har lite for seg så lenge du ikke er overvektig eller lignende, men det har du ikke nevnt noe om så jeg har gått ut fra at det ikke er problemet... Endret 25. februar 2014 av likestilling 2
Ferny Skrevet 25. februar 2014 #18 Skrevet 25. februar 2014 Jeg får beskjed av venner om at jeg har et bitch face, når vi er ute på byen.. kanskje det kan ha noe og si? jeg er veldig kynisk når det kommer til gutter også da, men det er ikke med vilje at jeg ser sur ut.. jeg har ikke selvtillitt nei, den har vært borte i mange år, hvordan kan jeg freshe meg opp? Trening? vektreduksjon? etc.. Anonymous poster hash: 18508...31e Hvis du er utrent (og evt. har noen kilo for mye), så vil nok trening gjøre deg godt både mentalt og fysisk. Alle bør trene regelmessig. Prøv det du.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #19 Skrevet 25. februar 2014 DET er jo en ganske vesentlig opplysning. Styrer selv unna jenter som ikke utstråler "glede". De er ekstremt mye mer attraktive enn "sure jenter". Det betyr nok veldig mye. Noen ganger orker jeg ikke å være "positiv" ute, men jeg blir med en gang mye mer attraktiv når jeg "skrur på" sjarmen. Dårlig selvtillitt kombinert med å se bitchy ut er en oppskrift på å jage bort gutter... Hvor gammel er du? Edit: trening og vektreduksjon har lite for seg så lenge du ikke er overvektig eller lignende, men det har du ikke nevnt noe om så jeg har gått ut fra at det ikke er problemet... er 22.. Jeg er str. medium/38, og får høre at jeg har timeglassfigur, Så da må jeg få opp selvtillitten min, det har jeg slitet med lenge, og har null anelse om hvordan jeg skal få den opp.. og se bitchy ut er ikke valgfritt, jeg kan bare ikke noe for det.. Anonymous poster hash: 18508...31e
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #20 Skrevet 25. februar 2014 Hvis du er utrent (og evt. har noen kilo for mye), så vil nok trening gjøre deg godt både mentalt og fysisk. Alle bør trene regelmessig. Prøv det du. Jeg trener fast 3 dager i uken, så er veldig fornøyd med kroppen. ts Anonymous poster hash: 18508...31e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå