Gå til innhold

Hvordan kombinere NY med Florida med billigst flybilletter?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har lyst til Florida, men vil gjerne også få med oss New York først. Hvordan få billigst mulig flybillett når man skal kombinere et eller flere stopp i USA, noen Globetrottere som har peiling?

Anonymous poster hash: d1653...c1b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sannsynligvis billigst å fly med Norwegian til NY og samme flyselskap tilbake fra Florida. Bestill innenlands fly i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vurderer dette til jul. Da flyr vi ned til Florida, så innenlandsfly til New York, så hjem etter det. Drar vi blir det med Norwegian. Bare og sjekk hva som blir billigst. Å reise til NY, eller hjem fra NY. Innenlandsfly er billig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestiller via Expedia, der kan du bestille flere flyreiser samtidig.

Dette blir som regel litt dyrere. Hvis man kjøper innlands seperat kan man ofte få billige flybilletter. Skjekk jevnlig ut de forskjellige flyselskapene i USA som flyr denne strekningen, de har noen ganger salg som kommer uforberedt opp.

Vi skal også til Florida i sommer, og har bestilt billetter fra og til Fort Lauderdale. Under turen skal vi også til California (LA) en tur, og kjøper da seperat flybillett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir som regel litt dyrere. Hvis man kjøper innlands seperat kan man ofte få billige flybilletter. Skjekk jevnlig ut de forskjellige flyselskapene i USA som flyr denne strekningen, de har noen ganger salg som kommer uforberedt opp.

Vi skal også til Florida i sommer, og har bestilt billetter fra og til Fort Lauderdale. Under turen skal vi også til California (LA) en tur, og kjøper da seperat flybillett.

Jeg dobbeltsjekket dette og det var rimeligere å gjøre det slik en omvendt. Vi har flyr inn i New York og har tre innenlandsfly + reise hjem fra Florida og betalte 6500 for alle billettene per person (British Airways og United Airlines). Har tidligere bestilt separat og det har ikke vært rimeligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg dobbeltsjekket dette og det var rimeligere å gjøre det slik en omvendt. Vi har flyr inn i New York og har tre innenlandsfly + reise hjem fra Florida og betalte 6500 for alle billettene per person (British Airways og United Airlines). Har tidligere bestilt separat og det har ikke vært rimeligere.

Oja, jøss! Nei, har alltid fått billigere slik jeg har beskrevet det med mine reiser mellom stater i USA. Men pris varierer sikkert mye. Vi bestilte til/fra Miami for en uke siden, og skjekket igjen idag. Samme flyrute og fly har nå steget med 20 000 for 6 pers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oja, jøss! Nei, har alltid fått billigere slik jeg har beskrevet det med mine reiser mellom stater i USA. Men pris varierer sikkert mye. Vi bestilte til/fra Miami for en uke siden, og skjekket igjen idag. Samme flyrute og fly har nå steget med 20 000 for 6 pers.

Ja, det lønner seg å være tidlig ute, prisene stiger fort. Jeg ser for eksempel at vår reiserute nå er 2500 kroner dyrere per person + dårligere tidspunkter. Har bestilt separat flere ganger tidligere og prisene du kan få er gode, men når det uansett ble like rimelig å samle alt på en billett, ble det veldig mye enklere slik.

Edit: jeg ser at vi i har betalt 7500 for alle flyreisene per person, men det er fortsatt en svært god pris, særlig med tanke på at vi har gode reiseruter og at det er gode flyselskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Momondo er en god søkemotor for fly som også støtter "Flere reisemål" så dere kan søke på både beste pris og avgangstider.

Ville foreslått feks å fly til NY og så videre ned til Orlando etter noen dager, Derfra leier dere bil og kjører nedover til South Florida og flyr så hjem fra Miami

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjort dette. Vi bestilte flyreisene i ett via Expedia, men søkte først på alle søkermotorer, reisene samlet og hver for seg. Man må bare prøve seg fram.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar, jeg har ikke prøvd med Expedia.... Noen tipset med om Kayak.com Er det noen som har erfaring med de?

Anonymous poster hash: d1653...c1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bekrefte at round-trip med et selskap, og innenlands mellom NY og Miami, er det rimeligste alternativet.

Det er noen år siden. Men vi fløy KLM Oslo-Amsterdam-Miami, deretter American Miami-NY, og så KLM NY-Amsterdam-Oslo. Betalte under 10 000. Men det var ikke i juli. Juli er en dyyyyr måned å reise til USA på, både fly og hotell.

Anonymous poster hash: 1ad27...0bc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...