AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #1 Skrevet 25. februar 2014 Er det slik fremdeles? Etter å ha lest en del inne på kg den siste tiden så får jeg inntrykket av at det har blitt litt bedre med årene, eller? Damer vil jo ha en mann som de kan stole på og være trygg hos, er ikke det det viktigste? Og at man synes han har et greit utseende. Jeg har flere kompiser som har helt ok, middels utseende, kjempeglad i jenter. Roter så og si aldri på fylla, og hadde virkelig kastet seg selv foran en buss for dere, men de har aldri hatt kjæreste....merkelig dette. Anonymous poster hash: 3cb02...1b8
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #2 Skrevet 25. februar 2014 Tydeligvis tiltrekkes mange jenter av bad guys..Jeg er en av de jentene som absolutt ikke tiltrekkes av dem og faller bare for gode menn, gitt at jeg tenner på utseende så klart. Jeg liker menn som ønsker å flytte fjell og behandle meg bra Anonymous poster hash: 7f235...61f 3
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #3 Skrevet 25. februar 2014 Kevjumba. Og svaret er ja. Hvem vil forresten ha en som gjør hva som helst for deg? Anonymous poster hash: 98194...ed3
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #4 Skrevet 25. februar 2014 Nice guys finish later. In their 30's or so. Loosers never finish at all. Doesn't make em nice guys. Anonymous poster hash: d914c...87e 5
Gjest Lincoln Skrevet 25. februar 2014 #5 Skrevet 25. februar 2014 Er det slik fremdeles? Etter å ha lest en del inne på kg den siste tiden så får jeg inntrykket av at det har blitt litt bedre med årene, eller? Damer vil jo ha en mann som de kan stole på og være trygg hos, er ikke det det viktigste?Anonymous poster hash: 3cb02...1b8 Du forveksler det kvinner sier de vil ha med det de faktisk går etter. Det er to vidt forskjellige ting nemlig. 6
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #6 Skrevet 25. februar 2014 Hva er en nice guy, da? Han som står med hendene foldet i hjørnet og venter på at jenter skal komme bort til ham og falle for ham fordi han er så snill, kommer nok til å 'finish last', ja. Den snille fyren som har selvtillit nok til å starte en samtale, er vennlig og oppmerksom, interessert i folk rundt seg og får folk til å føle seg bra, har jeg aldri sett ha samme problem. At en fyr er 'good guy' og ikke får seg noe, betyr ikke at kvinner juger når de sier det er noe sånt de vil ha, vet dere.Anonymous poster hash: 828d4...f3b 5
Frisørdama Skrevet 25. februar 2014 #7 Skrevet 25. februar 2014 (endret) Nå får jeg sikkert pes, men mitt inntrykk hvis jeg skal generalisere litt er at mange nice guys kanskje ikke er så kjekke, mens mange bad guys er kjekkaser. Mange jenter vil gå etter kjekkaser før de får litt mer erfaringer og modner litt i tankegangen og ser innenifra og ut istedefor omvendt. Utrolig hvor kjekk en fyr plutselig blir når man finner ut hvor fantastisk han egentlig er. Endret 25. februar 2014 av Frisørdama 3
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #8 Skrevet 25. februar 2014 Nice guys finish later. In their 30's or so. Loosers never finish at all. Doesn't make em nice guys. Anonymous poster hash: d914c...87e ååå så utrolig sant altså! Jeg har vært bortpå min fare share av bad boys, men når jeg nå bikker 28 så kunne jeg aldri sett for meg en sånn type igjenn. Nå ser jeg etter en god, snill omsorgsfull person med et pappa-potensiale. Bring on the good gyus! Anonymous poster hash: 0c9e1...690
Sapientia Skrevet 25. februar 2014 #9 Skrevet 25. februar 2014 Nice guys finish first i min bok Evolusjonært sett så stemmer også dette bra for veldig mange arter. For mer detaljer les "the Selfish gene" av Richard Dawkins. 1
Gjest Lincoln Skrevet 25. februar 2014 #10 Skrevet 25. februar 2014 (endret) ååå så utrolig sant altså! Jeg har vært bortpå min fare share av bad boys, men når jeg nå bikker 28 så kunne jeg aldri sett for meg en sånn type igjenn. Nå ser jeg etter en god, snill omsorgsfull person med et pappa-potensiale. Bring on the good gyus!Anonymous poster hash: 0c9e1...690 For de skal selvsagt ta imot deg med åpne armer etter å ha blitt pissa på helt til nå... Endret 25. februar 2014 av Lincoln 3
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #11 Skrevet 25. februar 2014 For de skal selvsagt ta imot deg med åpne armer etter å ha blitt pissa på helt til nå... Jeg vet ikke hvorfor du er så aggressiv på snille menns vegne, for du er åpenbart ikke en av dem. Du har enormt mye kvinnefiendtlighet i deg, det meste du skriver er kopier av sitatet over. Anonymous poster hash: 0e974...501 5
Gjest Halvor Skrevet 25. februar 2014 #12 Skrevet 25. februar 2014 Snille menn always finnish last. Ikke nødvendigvis fordi noen ikke liker snille menn, men fordi at de stort sett er av den forsiktige typen. Ikke høy nok selvtillit. Da tar man for det første ikke kontakt ofte nok, for det andre er vel selvtillit noe kvinner liker? 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #13 Skrevet 25. februar 2014 Nice guys finish later. In their 30's or so. Loosers never finish at all. Doesn't make em nice guys.Anonymous poster hash: d914c...87e Haha! Noen tror visst det er en automatisk sammenheng mellom å ikke få seg (superhot) dame og å være en niceguy. Det er det ikke. Anonymous poster hash: 0e974...501 3
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #14 Skrevet 25. februar 2014 Noen tror visst det er en automatisk sammenheng mellom å ikke få seg (superhot) dame og å være en niceguy.Anonymous poster hash: 0e974...501 Hvordan klarte du å tolke det utifra innlegget hennes? Anonymous poster hash: d9376...68f 1
Gjest Lincoln Skrevet 25. februar 2014 #15 Skrevet 25. februar 2014 (endret) Jeg vet ikke hvorfor du er så aggressiv på snille menns vegne, for du er åpenbart ikke en av dem. Du har enormt mye kvinnefiendtlighet i deg, det meste du skriver er kopier av sitatet over.Anonymous poster hash: 0e974...501 Feilen med dette forumet er at alt som ikke er 100% lyserosa lalalala-oppblåsing av kvinners ego stemples som kvinnefiendlighet. Det er faktisk ikke slik at snille gutter synes at det er noe stas å være endestasjon for ei dame som har pult seg gjennom alt som kan krype og gå av drittsekker. Endret 25. februar 2014 av Lincoln 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #16 Skrevet 25. februar 2014 Hva er egentlig en nice guy, er det en mann som hverken slår eller er utro?Anonymous poster hash: 54fd5...6ad 1
Gjest Halvor Skrevet 25. februar 2014 #17 Skrevet 25. februar 2014 Nice guys finish later. In their 30's or so. Loosers never finish at all. Doesn't make em nice guys. Anonymous poster hash: d914c...87e Tror de er bedre mennesker enn de fleste jævler og kvinnfolk selv om de er såkallede "losers". 1
Sapientia Skrevet 25. februar 2014 #18 Skrevet 25. februar 2014 Hva er egentlig en nice guy, er det en mann som hverken slår eller er utro?Anonymous poster hash: 54fd5...6ad Skal mer til enn det for at jeg vil kalle noen en "nice guy". For meg er det en person som er åpen, ærlig, omtenksom, hensynsfull, en som respekterer og setter pris på partneren sin. En som ikke er maipulerende og/eller kontrollerende. At han ikke slår eller er utro tar jeg som en selvfølge, og det finnes også "bad guys" som ikke gjør akkurat de to tingene. 2
Sugerøret Skrevet 25. februar 2014 #19 Skrevet 25. februar 2014 Jeg er så heldig å være gift med en nice guy.Eller Gentlemannen min som jeg kaller han Flott,morsom,følsom,snill ,kjærlig,barsk ,tøff ,myk mann. 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #20 Skrevet 25. februar 2014 Skal mer til enn det for at jeg vil kalle noen en "nice guy". For meg er det en person som er åpen, ærlig, omtenksom, hensynsfull, en som respekterer og setter pris på partneren sin. En som ikke er maipulerende og/eller kontrollerende. At han ikke slår eller er utro tar jeg som en selvfølge, og det finnes også "bad guys" som ikke gjør akkurat de to tingene. Ok, da er vi enige. What's not to like? Problemet blir det først for meg om han viser seg å være en tøffel. Gi meg motstand i en mann og jeg er fornøyd.Anonymous poster hash: 54fd5...6ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå