Gå til innhold

Fornebuklinikken/Aleris - erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Det har seg da slik at jeg skal foreta en brystreduksjon og er for øyeblikket på en venteliste hos mitt lokale (og offentlige) sykehus. Da jeg var på en utredningstime anbefalte legen meg å kikke litt på andre private, og offentlige for den saks skyld, klinikker på frittsykehusvalg for å se om det var noen som hadde kortere ventetider. Etter litt research (lol) fant jeg ut av Fornebuklinikken i Oslo har en ventetid på bare to uker (nesten litt for godt til å være san), noe som var ganske så sjokkerende for meg mtp. at mitt lokale sykehus har en ventetid på minst et halvt år. En klinikk jeg også har tenkt mye på er Aleris sin avdeling i Oslo, de har en ventetid på bare seks uker, dessuten har jeg hørt mye bra om dem og deres metoder.

For øyeblikket står valget mitt mellom Fornebuklinikken og Aleris. Jeg har en ganske så fullstappet vår med eksamener og jobb. Jeg skal dessuten flytte under sommerferien, så jeg vil ha dette unnagjort så fort som mulig.

Mitt spørsmål lyder dermed som følger; har noen her erfaring med enten Fornebuklinikken eller Aleris (eller med brystreduksjoner for den saks skyld) som vil dele sine erfaringer/meninger her? Jeg tenker å ringe til det lokale sykehuset mitt så fort som mulig for å få dem til å "overføre" meg til en av klinikkene nevnt over.

Anonymous poster hash: 47e32...71d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...