Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Studentforeldre 2004

Hei

Er du en mor/ far eller venter barn i løpet av student perioden.

Denne studentforelder undersøkelsen er et ledd i min Masteroppgave som omhandler studentforeldre. Oppgaven skal leveres i september. Formålet er å kartlegge behovet for et nettsted rettet hovedsaklig mot studenter som er eller er iferd med å bli foreldre.

Jeg er selv student og har to barn. Min datter er snart fire år å lillegutt er 9 måneder om 14 dager. Det finnes nok mange av oss rundt omkring i landet?

Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å gå inn på denne URL: http://tinyurl.com/yvhjv

For å svare på spørsmålene. Dette er en helt anonym undersøkelse, som kun tar kort tid å besvare.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje en idé å sjekke oppfordringen din for skrivefeil? De var det mange av - og gir ikke noe seriøst inntrykk av oppgaven din.

Skrevet

Hei

Takk for tilbakemeldingen. Håper det er bedre nå.

cass

Gjest Anonymous
Skrevet
Håper det er bedre nå.

Bare om du faktisk bor i Osdlo

Skrevet

Dette spørreskjemaet må du gjøre noe med, det må kunne gå ann å swvare mer enn et alternativ, jeg har barn både i aldersgruppen 0-1 og 2-4, men får bare svar en av dem....

Skrevet

Har vært inne å prøvd å endre på undersøkelsen, men det lar seg ikke gjøre. Det beklager jeg veldig :cry:

Jeg har notert de tilbakemeldingene jeg fått.

Takk for at du tok deg tid til å gå inn på den. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...