outkast Skrevet 28. februar 2014 #21 Skrevet 28. februar 2014 Kjyllingkjøtteig smaker bare emment og vondt, ødelegger all mat du puter det oppi. Nå har jeg ikke prøvd det i andre retter, men jeg tror det har mye med krydderet du tilfører. Kyllingkjøttdeig med tacokrydder er fantastisk. 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #22 Skrevet 28. februar 2014 KYLLINGKJØTTDEIG. Jeg vet ikke om du ville ha noe annet enn svinekjøttdeig, eller kjøttdeig generelt. Men kyllingkjøttdeig er som sendt fra himmelen. Vanlig kjøttdeig smaker bare vondt. Husk å ikke putte for mye krydder oppi, og vips så har du den perfekte tacoblandingen. Jeg synes faktisk kyllingkjøttdeig er det verste. Synes det er kjempeekkelt:P Ellers takk for alle gode tips! Jeg er ikke vegetarianer eller noe, jeg bare liker ikke kjøttdeig av noe slag. -TS Anonymous poster hash: d87b5...fe6
Lea2 Skrevet 28. februar 2014 #23 Skrevet 28. februar 2014 Godt krydret bønnestuing. Både mettende og godt. Kan veldig gjerne brukes sammen med kjøtt også.
Gjest Badabing Skrevet 28. februar 2014 #24 Skrevet 28. februar 2014 Jeg synes det er veldig godt å steke litt løk, hvitløk og chili sammen med kidneybønner som jeg moser halvparten av. Deretter har jeg oppi litt vann og vanlig tacokrydder (men ikke en hel pose, smak deg frem). Man kan også bruke pintobønner eller sorte bønner. Ellers kan man kjøpe soyagranulat hos innvandrerbutikk eller iHerb, men konsistensen ligner jo litt på kjøtt igjen. Den vegetartacomiksen fra Santa Maria er ikke så verst den heller, men jeg synes faktisk taco med bønner er det aller beste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå