AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #1 Skrevet 25. februar 2014 Jeg er singel. Og fått mye avvisninger. Men sexuellt sett så kan jeg få napp hos menn jeg liker. Tror dere at å ha sex med en mann kan hjelpe mot frustrasjon / angst for å ikke lykkes med å finne en partner for livet? Anonymous poster hash: 3124e...1b0
Betty Blue Skrevet 25. februar 2014 #2 Skrevet 25. februar 2014 (endret) Jeg er singel. Og fått mye avvisninger. Men sexuellt sett så kan jeg få napp hos menn jeg liker. Tror dere at å ha sex med en mann kan hjelpe mot frustrasjon / angst for å ikke lykkes med å finne en partner for livet?Anonymous poster hash: 3124e...1b0 En omtenksom fast elsker kan nok gi både kroppslig selvtillit og mye glede i mellomtiden. Go for it ! Endret 25. februar 2014 av Ibsenfrue 1
Gjest Mupsi Skrevet 25. februar 2014 #3 Skrevet 25. februar 2014 Ikke noe for meg. Sex uten følelser er ikke digg.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #4 Skrevet 25. februar 2014 Jeg er singel. Og fått mye avvisninger. Men sexuellt sett så kan jeg få napp hos menn jeg liker. Tror dere at å ha sex med en mann kan hjelpe mot frustrasjon / angst for å ikke lykkes med å finne en partner for livet? Anonymous poster hash: 3124e...1b0 Kjør på. Du trenger nok å få litt utløp, men pass på kjemien så det ikke er noe å utvikle følelser ut av. Det er viktig med litt intim kontakt i blant. Anonymous poster hash: bb015...f16
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #5 Skrevet 25. februar 2014 For min del, nei. Jeg legger mye følelser i sex uten å nødvendigvis ønske det (kreps). Du må bare kjenne på det selv. Anonymous poster hash: 2e81d...b4c 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #6 Skrevet 25. februar 2014 For min del, nei. Jeg legger mye følelser i sex uten å nødvendigvis ønske det (kreps). Du må bare kjenne på det selv. Anonymous poster hash: 2e81d...b4c Er styggt redd for at dette er meg.... Jeg vil mulig slite med å drive på slik.... Jeg har hatt menn som har lurt meg og sagt de er interessert og ønsker forhold, men har bare benyttet seg av situasjonen med meg for å få sex , føler jeg da..... men av og til så følte jeg meg litt mindre ensom av å gjøre det. Jeg følte meg mer normal, og tilfredstillt for en god stund... men samtidig så ble jeg lei meg for det og.... Nei jeg tror ikke det går.... Spørs hvilke mann det var..... Anonymous poster hash: 3124e...1b0
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #7 Skrevet 25. februar 2014 Jeg er singel. Og fått mye avvisninger. Men sexuellt sett så kan jeg få napp hos menn jeg liker. Tror dere at å ha sex med en mann kan hjelpe mot frustrasjon / angst for å ikke lykkes med å finne en partner for livet?Anonymous poster hash: 3124e...1b0 Hvis du skal finne deg en kjekk fast elsker vil dette bare forsterke effekten av at du bare blir tiltrukket av de du ikke har sjans på. Anonymous poster hash: 93b7b...240 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #8 Skrevet 25. februar 2014 Hvis du skal finne deg en kjekk fast elsker vil dette bare forsterke effekten av at du bare blir tiltrukket av de du ikke har sjans på. Anonymous poster hash: 93b7b...240 *De du har sjans på å ha et forhold til Anonymous poster hash: 93b7b...240
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #9 Skrevet 25. februar 2014 Jeg er singel. Og fått mye avvisninger. Men sexuellt sett så kan jeg få napp hos menn jeg liker. Tror dere at å ha sex med en mann kan hjelpe mot frustrasjon / angst for å ikke lykkes med å finne en partner for livet?Anonymous poster hash: 3124e...1b0 Det kommer litt an på deg og hva du trenger. Det spørs hva du legger i det å ha en partner for livet. Er det sex du trenger for livet eller er det noen du kan stole på og støtte deg til? Og så kommer det sikkert an på den du skal ha sex med også. Tror du han vil hjelpe deg til å føle deg mer mer trygg på fremtiden? I såfall er det vel bare å kjøre på :-P. Anonymous poster hash: 980f6...680
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #10 Skrevet 25. februar 2014 Jeg hadde et sånt forhold, som var utrolig bra. Jeg var nysingel etter et 10 år langt forhold. Så jeg ønsket ikke ny kjæreste. Ville være singel en god stund. Tror det som gjorde det bra, var at han var 11 år yngre. Veldig kjekk, veltrent og vi hadde god kjemi. Som vi lo og tulla også. Men det at han var 11 år yngre, gjorde at jeg hadde mye mer bremser på følelsene mine. Et forhold til han var jo bare ikke aktuelt. Samtidig ville en så kjekk og ung type ha meg. Vi holdt på i mange måneder. Han var og fantastisk, behandlet meg veldig bra, og ga meg masse komplimenter. Så jeg ble veldig trygg på meg selv og fikk god selvtillit av vårt forhold. Jeg valgte å avslutte det etter en stund, da jeg startet å få følelser. Og fant ut at å avslutte det tidlig var lurt. Da vi hadde ingen framtid som kjærester. Anonymous poster hash: 84be9...115
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå