Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dette blitt en mote eller noe?
Seriøst, disse små gneldrebikkjene som så mange jenter
går med i veska for tiden, er nå godt der oppe sammen med
extensions som store turn-offer.

"awwww er lille Prada sulten? eller vil du ha den nye rosa sløyfen din? awww så nusselig lille vennen."

SPY!

Måtte bare få det ut

Anonymous poster hash: 4b77b...a0e
  • Liker 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ganske lenge siden det begynte å bli populært. Hvor har du vært de siste ti årene?

Anonymous poster hash: 399c2...5dc

• Liker 15
Skrevet (endret)

Ikke minst er det jævelig kjipt for et lite rovdyr å bli nedgradert til et accessorize!

Jeg har selv to små hunder...de går på beina sine selv, og her om dagen fanget og drepte den ene bikkja en SVÆR rotte..

Endret av Chia
  • Liker 8
Skrevet

Jeg ser aldri noen gå med hunden i veska lengre, og godt er det! For noen år siden var det jo så populært å kjøpe en chihuahua og putte den i Chanel-veska, men jeg tror (og håper) at de som gjorde det innså at krabaten har fire små bein den helt fint klarer å gå på selv.

• Liker 2
Skrevet

Det er vel ganske lenge siden det begynte å bli populært. Hvor har du vært de siste ti årene?

Flyttet nylig til en større by.

Anonymous poster hash: 4b77b...a0e

• Liker 3
Gjest Hyssingen
Skrevet

Ingen som går med hunder i vesker lenger vel, det gikk ut på dato for lenge siden.

• Liker 4
Skrevet

Folk som kaller og behandler hunder for pyntehunder er turn off.

Det er like mye hund i en chichiwawa som i en doberman. Men de som behandler hunder som veskepynt er ikke akkurat det jeg vil si at klassifiserer smarte hundeeiere

• Liker 6
Skrevet

Min lille hund er tøffere enn toget!

• Liker 1
Skrevet

Pyntebikkjeturnoff. Hater når det skjer

Anonymous poster hash: c3e2a...500

Skrevet

Kan de ikke gå rundt med en utstoppet hund i det minste? Eller en teddybjørn

Anonymous poster hash: fe3ed...dcf
Gjest Silverstream
Skrevet

Folk som kaller og behandler hunder for pyntehunder er turn off.

Det er like mye hund i en chichiwawa som i en doberman. Men de som behandler hunder som veskepynt er ikke akkurat det jeg vil si at klassifiserer smarte hundeeiere

*Chihuahua :)

Gjest Silverstream
Skrevet

Jeg foretrekker litt størrelse på hunden jeg.

Gjest snoopy_93
Skrevet (endret)

Trodde man skulle ha rottene i bur?

*badumtiss*

Tidligere bestevenninne som har blitt ganske "diva" de siste årene har endelig fått seg en hund som jeg nesten anser som en blanding mellom katt, rotte og rottweiler.

Ville meldt fra til Mattilsynet dersom jeg så noen gå rundt med en hund i veska til stadighet. Bikkja har vel ikke godt av å sitte i en veske?

Endret av snoopy_93
Skrevet

Minihunder er det verste jeg vet! Gneldrete skapninger…

Takke meg til hunden min på 50kg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er ille med jenter som kjøper sånne små søte pomeranians, fordi de er søte og kun det. Har flere venninner som har kjøpt seg en sånnen, og de har ikke peiling på hund. De har null interesse for å lære seg det heller. De tror bare hund er å mate den og lufte den litt. Bikkjene driter og pisser inne, har null oppdragelse eller stimulering, men er j*vla søte på instagram og høster likes. Hun ene har uttalt at hun egentlig hater dyr, men sånn søt hund vil hun ha. Stakkars hunder! (og shame on me for å ha så teite venninner).

Anonymous poster hash: e0d4f...caa
  • Liker 4
Skrevet

Jeg syns det er ille med jenter som kjøper sånne små søte pomeranians, fordi de er søte og kun det. Har flere venninner som har kjøpt seg en sånnen, og de har ikke peiling på hund. De har null interesse for å lære seg det heller. De tror bare hund er å mate den og lufte den litt. Bikkjene driter og pisser inne, har null oppdragelse eller stimulering, men er j*vla søte på instagram og høster likes. Hun ene har uttalt at hun egentlig hater dyr, men sånn søt hund vil hun ha. Stakkars hunder! (og shame on me for å ha så teite venninner).

Huff, tror nok det er en del av disse hundeeierne rundt omkring. Nei, Chihuahua og Pomeranian er like mye hund som alle andre raser. Jeg takker meg til gutten min på knappe 25 kg :-)

AnonymBruker
Skrevet

Hadde en chihuahua men måtte gi han vekk pga allergi hos sambo. Jeg kjøpte ikke ham for å ha ham som pyntebikkje, jeg bare forelsket meg fra første stund og vi hadde en perfekt kjemi. Jeg tok godt vare på ham, og jeg skjønner ikke hvorfor folk skal generalisere jenter med chihuahua. En chihuahua er en hund på lik linje med andre hunder. De fortjener like mye kjærlighet..

Anonymous poster hash: cf91b...cd3

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

... også kjøper de helst en eller annen tilfeldig blanding "pom shih" eller noe dritt. Lenge leve tilfeldig blanding av "små, søte raser":@

Skrevet

Slike kvinnfolk skulle hatt bank!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Slike kvinnfolk skulle hatt bank!

Enig!

I tillegg skal de ihvertfall ikke lytte på folk som har peiling på hund. Jeg frarådet de det på det sterkeste og preiket lenge om hvor mye ansvar og jobb hund var. Men nei, jeg var bare misunnelig fordi de skulle få hund og ikke jeg :laugh:

De kan heller ikke forstå hvorfor jeg ikke vil ha dem på besøk med disse smågneldrene sine. Det er ikke særlig stas med hunder som pisser og driter inne IMO.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...