Gå til innhold

På fredag skal jeg ha bursdagsfest... angst!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. På fredag som kommer nå så skal jeg ha fest fordi jeg fyller året (wohooo!) Jeg har vel invitert en 25 stk. Godt og vel over halvparten har sagt de kommer, men likevel har jeg sååå angst at flere skal trekke seg til slutt.

Tenk så flaut om det bare hadde blitt slik at kun 5 stk dukket opp! Tenker kanskje slik av dårlig erfaring, da det alltid er noen som avlyser i siste liten :dry:

Det knyter seg i magen altså.. får helt angst av dette her!! Redd for å bli sittendes med der alene. Derfor føler jeg at jeg hele tiden må prate med venninnene mine for å FORSIKRE meg om at de kommer.

Andre om tenker slik?? Jeg prøver å tenke positivt men.. er så redd for å bli skuffa.

Anonymous poster hash: 890b3...72c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

det går nok så fint:)

er vel normalt å tenke slik.

det kommer jo uansett noen, det tror jeg ikke du trenger å bekymre deg for.

og om det ikke kommer like mange som du har bedt så gjør vel ikke det noe.

ta det med humør og kos deg likevel.

kvelden blir deretter.

om du lar det påvirke deg veldig om det kommer noen færre enn du har bedt vil det nok ødelegge en kveld som kunne blitt flott!

så pust og gled deg :)

Anonymous poster hash: 20679...dc3
Skrevet

Hei,

jeg håper du får tidenes feiring i kveld! er sikker på at mange kommer og at d får en fantastisk feiring:)

• Liker 1
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Har du noen reel grunn til å bekymre deg for at mange skulle melde avbud? Når du har invitert såpass mange vil jeg tro de aller fleste kommer uansett. :) Det ordner seg nok. :) Pust ut, og ikke mas på de du har invitert. Bare opptre ovenfor dem som normalt. :) (Det er selvsagt lov å fortelle dem at du gleder deg og slikt, men ikke minn dem på det om de har sagt at de skal komme.) Er de gode venner så kommer de, og om de ikke skulle komme så får du fokusere på dem som kom.

Gjest bamsemumsa
Skrevet

Slapp helt av! Jeg bad ca 15 stk til min bursdag sist og bare to dukket opp. Ikke er vi særlig gode venner heller. Følte meg meget liten.. Nå for tiden har jeg ikke kontakt med de i det hele tatt en gang. Det kommer til å gå bra! Kos deg med bursdagsfest :-)

Skrevet

Slapp helt av! Jeg bad ca 15 stk til min bursdag sist og bare to dukket opp. Ikke er vi særlig gode venner heller. Følte meg meget liten.. Nå for tiden har jeg ikke kontakt med de i det hele tatt en gang. Det kommer til å gå bra! Kos deg med bursdagsfest :-)

Den meldingen var ikke akkurat oppmuntrende!

Anonymous poster hash: a3736...d8c

• Liker 5
Skrevet

Hvordan gikk det? :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

??

Anonymous poster hash: 7554a...868
AnonymBruker
Skrevet

Jeg inviterte 60 stk, og det kom 2. Haha! Vi tok det med godt mot og gikk på byen og hadde det ordentlig kult sammen. Man må bare ta ting med et positivt sinn, så går det bra :)

Anonymous poster hash: 0f282...6bb

Skrevet

Jeg inviterte 60 stk, og det kom 2. Haha! Vi tok det med godt mot og gikk på byen og hadde det ordentlig kult sammen. Man må bare ta ting med et positivt sinn, så går det bra :)

Det synes jeg var godt å høre. Håper du har hatt en fin feiring. :)

AnonymBruker
Skrevet

Det synes jeg var godt å høre. Håper du har hatt en fin feiring. :)

Ah, ser dette ble misforstått. Jeg er ikke TS, prøvde bare å komme med en lignende erfaring til hva hun er bekymret for. :)

Skrevet

Hadde det vært en katastrofe ville vi nok fått en bump her inne. Siden det ikke ser sånn ut, vil jeg tro det gikk fint for TS :)

Skrevet

Ah! ... Disse anonyme brukerene, altså. :)

Skrevet (endret)

Hvis det var på fredag har det jo gått noen dager, får håpe feiringen gikk bra :)

Endret av Pompom
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...