Gå til innhold

Er det styggt med lyseblå øyne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor viktig er øyenfarger i valg av en partner?

Jeg har lyseblå øyne, og hater fargen min ... hva synes dere om den fargen?

Anonymous poster hash: fe8b7...f45
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lyseblå øyne er jo kjempe fint:)

• Liker 3
Skrevet

Kommer an på resten. Som vanlig.

• Liker 2
Skrevet

Hadde noen avvist meg for ØYEFARGEN min, så kunne det vært det samme. Jeg syns noen øyne er penere enn andre, men at alle øyefarger kan være fine. Det er jo din egen øyefarge som harmonerer best med resten av fargene dine, så de kler deg garantert. :)

Hvis man skulle gjøre eksempelvis øyefarge til et kriterie i valg av partner, så tror jeg man kunne risikert å være singel for alltid.

Anonymous poster hash: 2cd47...0d2
  • Liker 6
Skrevet

jeg synes lyseblå øyne er lite pent.

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes det er utrolig fint! Ei i familien har det, og alle synes hun har nydelige øyne og det har hun :)

• Liker 4
Skrevet

Jeg pleier ikke å legge merke til øyenfargen engang...

• Liker 1
Gjest TheRighteous
Skrevet

Lyseblå øyne pleier jeg å synes er veldig pent, men kommer litt an på.

• Liker 1
Skrevet

Jeg pleier ikke å legge merke til øyenfargen engang...

Nei, ikke jeg heller! Men hvis jeg legger merke til det så er det som regel et pluss. Har aldri sett en person som har en "stygg" øyenfarge..

• Liker 2
Skrevet

Jeg elsker blå øyne generelt, jo lysere jo bedre i mine øyne! Men, øyenfargen betyr i lite og ingenting.

• Liker 2
Skrevet

De kan være litt stikkende, men spørs på blikket og eieren av dem :)

Skrevet

Har sett noen med lyseblåe øyner, noe som jeg selv kaller isblåe øyner og ender alltid med å stirre så facinert på dem. Alle jeg har sett med dem er helt nydelige, øynene altså =)

Men favoritten min har alltid vært mørke grønne øyner kombinert med svart hår, alltid vært svak for den sjeldne rasen der.....

• Liker 2
Skrevet

Har sett noen med lyseblåe øyner, noe som jeg selv kaller isblåe øyner og ender alltid med å stirre så facinert på dem. Alle jeg har sett med dem er helt nydelige, øynene altså =)

Men favoritten min har alltid vært mørke grønne øyner kombinert med svart hår, alltid vært svak for den sjeldne rasen der.....

mine er store og veldig lyseblå.... Kunne ønske jeg hadde en annen farge, men jeg har prøvd linser med farger, men.... det ble ikke pent. Kom frem til at jeg kledde best min egen farge...

Skrevet

Rasen?

Anonymous poster hash: 16b6d...0f9

Skrevet

Jeg svarte feil på hva som var øyenfargen til (nå eks-, men ikke på grunn av dette) dama etter vi hadde vært sammen i et snaut år, så jeg kan ikke si at jeg vektlegger det. Typisk dustemann som ikke merker sånt.

Skal jeg likevel først vurdere hvilken øyenfarge jeg synes er finest, da lander jeg på lyseblå. Så det er ikke viktig, men lyseblå er av det aller fineste.

Anonymous poster hash: 65d33...f8f
  • Liker 1
Skrevet

Søsteren min har nydelige lyseblå øyne. Øyenfargen har hun fått skryt for hele oppveksten. Kommer vel an på hvilken nyanse du har i blåfargen, men generelt er det som oftest pent.

Anonymous poster hash: 73189...97c

Skrevet

Nydelig.

Anonymous poster hash: fc6c3...a47

Skrevet

Hvor viktig er øyenfarger i valg av en partner?

Jeg har lyseblå øyne, og hater fargen min ... hva synes dere om den fargen?

Absolutt ikke. Det er en lekker, sexy og forførende farge :)

Skrevet

Lyseblå øyne er ikke fint, men noen kler det bedre enn andre! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...