Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er sammen med en fyr, sambuer egentlig.. vi har hatt mye problemer der han blir voldelig i påvirket tilstand (alkohol) men no en helg var eg sjåfør å traff da en fyr som eg ble veldig betatt av.. han virket utrolig grei å han ble vist betatt av meg også.. forkjellen på disse to er at han eg e sammen med har ingen utdannelse å går på nav å har ikke lappen pga narkotika bakgrunn å han har ikke vist noke anger etter de voldelige episodene.. men han fyren som eg blei betatt av har full jobb å utdannelse og har lappen å bil å virker som en utrolig herlig mann.. har null utdannelse eg heller så er egentlig ikke bare å flytte pga dårlig økonomi..

Anonymous poster hash: 1c7c2...ae6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han slo deg, bare avslutt forholdet med han nå. Og så kan du begynne å tenke på han nye etterhvert.

Tenk hvis du drar han nye inn i et drama mellom deg og din samboer?

• Liker 1
Skrevet

Jeg anbefaler deg å flytte. Særlig fordi han ikke har vist noen anger mtp volden. Jeg ble selv tatt kvelertak på (igjen) i dag og har flyttet ut nå. Min eks innrømmer aldri volden etterpå selv om han vet det selv, han bagatelliserer det og sier det er min skyld at han eksploderer, ødelegger ting og er voldelig. Har fått nok nå jeg, og er på leting etter en leilighet til meg selv og dyrene mine. De utløsende faktorene for at min eks eksploderer er som regel hvis jeg ber han gjøre litt husarbeid eller at han er sjalu.

Anonymous poster hash: 85198...01d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...