Gå til innhold

Om en gutt jobber i butikk hele sitt liv..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uten utdanning, eller noen ambisjoner om det.. Ville du ha datet han?

Er det slik at menn uten utdannelse nærmest er sjanseløse på å finne ei dame? Vi vet jo godt at det er lettere for damer, for menn henger seg ikke opp i om dama "bare" jobber på Rimi.

Er det ikke slik at å jobbe i dagligvarebutikk er den vanligste jobben i Norge?

Er jeg paranoid når jeg tror at damer legger voldsom vekt på karrierevalg hos partner?

Anonymous poster hash: 30ca6...e20
Videoannonse
Annonse
Gjest TheRighteous
Skrevet

Jeg legger ikke særlig stor vekt på det nei.

• Liker 9
Skrevet

Jeg ville datet han, ja. Jeg bryr meg ikke, så lenge vi har det godt sammen. Det er det viktigste.

• Liker 7
Skrevet

Du jobber ikke i butikk hele livet, enten blir du butikksjef etter noen år eller så finner du på noe annet

Anonymous poster hash: 36246...da9
  • Liker 3
Skrevet

Ikke så farlig hva slags jobb han har, men jeg setter pris på at man har noen ambisjoner i livet. Det behøver ikke å være i retning av en karriere, men at man har noe som er viktig for en og ting man ønsker å oppnå.

• Liker 3
Gjest Runforit
Skrevet (endret)

Så lenge fyren liker det han driver med så spiller det ingen rolle hva han jobber med. Uansett yrke så handler det om at han gjør jobben med selvrespekt og yrkesstolthet. Det viktigste er at mannen er i jobb, tjener egne penger og trives med det han gjør.

Han kan være advokat og ha personligheten til en stein. Da spiller det fint liten rolle at han har høy utdanning og har et høyt betalt yrke.

Mannen min har ikke høy utdannelse, men har startet eget firma og trives med det han gjør. (Da jeg traff han tjente han dårlig og hadde dårlig råd. Jeg falt for personligheten hans)

Felles interesser, humor, god personlighet og glimt i øyet er viktigere ennå hva han jobber med :)

Endret av Runforit
  • Liker 6
Skrevet

Er ingen karrierejeger eller opptatt av status. Så selv om jeg er høyt utdannet så har jeg så absolutt ikke noe problem med en som jobber i butikk. Bare det er snakk om en intelligent og kunnskapsrik person så man kan ha givende samtaler med vedkommende så bryr jeg meg ikke om utdanningsnivå eller arbeidsplass.

• Liker 2
Skrevet

Sålenge han faktisk jobber så har det ingenting å bety for meg om han jobber på enten rimi eller som advokat. Sålenge kjemien er der.

Anonymous poster hash: 5b348...682

• Liker 2
Skrevet

Nå er det heldigvis ikke bare bøker og undervisning man får på skoler som kan styrke intellektet, og som du kan tilegne deg kunnskap fra:)

Men mange tror kanskje det er imponerende overfor damene at man tar den og den utdanningen? Vel, det er feil. Å tiltrekke seg damer handler om helt andre ting enn hva du har på papiret fra skolebenken.

Anonymous poster hash: c9d65...213
  • Liker 1
Skrevet

Nei, jeg ville ikke datet ham.

Å herregud, tragisk

Anonymous poster hash: 79f22...bab

• Liker 2
Skrevet

Nei. Jeg er et karrieremenneske, og jeg ser etter en partner som har omtrent de samme ambisjonene som meg. En mann med vanlig butikkjobb kan heller ikke gi meg det livet jeg ønsker.

Anonymous poster hash: b95b9...62e
  • Liker 5
Skrevet

Å herregud, tragisk

Man dater jo for å potensielt dele resten av livet med en. Så hvis en ikke vil noen steder, og vil bare bli i samme bygda, og jobbe i samme butikken, så sier det jo veldig mye om personen?

• Liker 5
Gjest heihade
Skrevet

Å herregud, tragisk

Hvordan da? Fordi du ikke er enig med meg? Synd å høre at du opplever det som en tragedie.

• Liker 5
Skrevet

Noen kan kanskje oppfatte deg som litt kjedelig eller ensidig uten høgskole. Men har du flere hobbyer og interesser synes ikke jeg en butikkjobb er helt galt.

Anonymous poster hash: 35827...3de

• Liker 1
Gjest Absolutt
Skrevet

Å herregud, tragisk

Kan ikke folk få ha sine egne preferanser i fred?

Skrevet

Hvordan da? Fordi du ikke er enig med meg? Synd å høre at du opplever det som en tragedie.

Jeg bare synes at det er så trist at det som er blitt viktig i livet er det man har gjort og det man har, og ikke hvem man er. Ta vekk alle pengene, eindommene, jobbene, karrierestigningene, utdanningene og alt det materialistiske, og hvem er du da. Det er det som er interressant med å bli kjent med mennesker, å virkelig vite hvem de er under alt det som ligger øverst, og virkelig se personer for hvem de er, og aldri dømme.

• Liker 9
Skrevet

Å nei det var ikke meningen å angripe deg, men heller hvordan ting er blitt rundt omkring.

Beklager det.

Skrevet

Det er mulig jeg hadde satt spørsmålstegn ved at han ikke har høyere ambisjoner, men hvis vi passet sammen på alle andre måter så ville jeg ikke ha dumpet ham på grunn av at jobbet i butikk.

Skrevet

Tror ikke det har noe å si i yngre alder, men når damene begynner å bli verpeklare er det nok en del som melder pass.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...