Gå til innhold

Sko som er gode å gå i en hel arbeidsdag.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Jeg er på utkikk etter et par ordentlig gode sko å ha på bena. Jeg jobber deltid i butikk. Lørdagene er veldig lange, og jeg får vondt i bena av å stå hele dagen. Spesielt knærne verker etter all ståingen. Har dere noen gode sko å anbefale? Det er et pluss om de er fine å se på, men at de er gode er det aller viktigste:)

Edit: Ser også etter noen svarte pumps som er gode å gå i :)

Endret av Lady
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ecco feks?

Anonymous poster hash: 00d11...94a

Skrevet

Nike air max. Ikke tenk tanken å prøve deg på converse. Aldri.

Skrevet

Fine og gode damesko på en gang, det heter å være storkrevende :wink: Vi kommer til å kunne reise til mars lenge før gode og fine damesko kommer til å eksistere..

Mitt tips er joggesko, gode med mye demping. Jeg har også en jobb med mye gåing og ståing, og det er et hav av forskjell på Converse og flotte pumps og gode joggesko.

• Liker 2
Skrevet

Joggesko er definitivt beste.... Hvis du må ha "pensko" ville jeg sett på dyre merker som ecco, klavenes, högl eller andre merker som koster litt. Legg også inn gelesåle hvis du har plass.....

Skrevet

Jeg har veldig god erfaring med Ecco pumps. Har stått og gått mye i de uten å få vondt i bena.

Anonymous poster hash: 2d7a2...c81
Skrevet

Jeg tenker nok også at joggesko er best. Spørsmålet er bare hvilke. Det er jo så mange forskjellige typer:) Takk for alle tips :)

• Liker 1
Skrevet

Ingen slår Adidas superstars! <3

Hilsen butikkmedarbeider med 10-timers vakter på lørdager.

• Liker 1
Skrevet

nike air max! den nye modellen i sølv er jo i tillegg meget pen å se på syns jeg, og er supergode å gå en hel dag med! :)

• Liker 1
Skrevet

Nike Flyknit Lunar 1

Ganske dyre, men veldig gode :)

Skrevet

Merrell synes jeg er veldig gode, hvis du trenger noe litt mer heavy duty noen gang :)

Skrevet

Tusen takk til dere alle :D Skal teste de ut i butikken.

• Liker 1
Skrevet

Hei, her er et tips på virkelig gode pumps, Rockport Janae. De har Adiprene såle, laget av Adidas, utrolig god demping, gode å stå og gå i en hel arbeidsdag uten å få vondt i bena! Anbefales virkelig.

Også er de pene å se på også, eller?

Se link:http://www.brandos.no/rockport/janae-pump-k58891-blk/a46986

Enjoy,

Vantage.

Skrevet

Hei, her er et tips på virkelig gode pumps, Rockport Janae. De har Adiprene såle, laget av Adidas, utrolig god demping, gode å stå og gå i en hel arbeidsdag uten å få vondt i bena! Anbefales virkelig.

Også er de pene å se på også, eller?

Se link:http://www.brandos.no/rockport/janae-pump-k58891-blk/a46986

Enjoy,

Vantage.

Takk for tips. Så ganske fine ut de:) Selges de i butikk, så man kan prøve? :)

Skrevet

Jeg bruker Nike air :-) de er skikkelig gode :-)

Gjest Jørild
Skrevet

Jeg har to forskjellige Nike jeg bytter på. Abefales virkelig.

Skrevet

Takk for tips. Så ganske fine ut de:) Selges de i butikk, så man kan prøve? :)

Jeg kjøpte mine på en Eurosko-butikk. Stikk innom nærmeste Eurosko butikk, evt søk etter butikker som har Rockport i nærområdet ditt, så håper jeg du finner de. ;)

De er bare virkelig så utrolig gode å gå i, og passer godt sammen med skinny jeans og strømper, og sikkert med skjørt/kjoler/strømper også...... tja passer med alt egentlig... :)

Enjoy,

Vantage.

Skrevet

Bruker Converse og ballerinasko.

Anonymous poster hash: b87d5...33e
Skrevet

Å bytte sko i løpet av dagen kan hjelpe like mye som å ta på "fotformsko" bare så det er nevnt ;)

- og la meg legge til; Crocs og Converse er vel omtrent like pent og bra som stiletten på noen som tipper fremover når de går.. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...