AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #1 Skrevet 24. februar 2014 Rettere sagt; han hadde ikke logget av sin egen Facebook-konto på min datters nettbrett, og jeg var nysgjerrig.. Det har vært slutt mellom oss i over ett år og jeg vil på ingen måte ha han tilbake. Faktisk har han slitt med å gi slipp på meg og jeg hadde likt om han hadde funnet seg en ny dame, for å komme seg videre i livet. Men selvsagt ikke hvem som helst.. Det er èn ting som bekymrer meg veldig i "kjærlighetsjakten" hans, og det er hvordan han går frem. Det virker ikke som at kjærlighet er viktig for han, han skal bare ha ei dame. Rett etter det ble slutt mellom oss og jeg var på besøk å lånte pc'en hans, hadde han ikke logget ut av datingsiden sin før jeg kom, sikkert med vilje. Uansett, det var liksom ikke noe "Hei, hvordan går det? Hvor bor du, alder, interesser." Det var mer sånn " Hei, jeg heter blablabla, min adresse og tlf.nr er blablabla. Kom innom når du vil, så kan vi gå ut og jeg kan spandere middag på deg." I tillegg var meldingen kopiert og limt inn og sendt til 6-7 HELT forskjellig damer. Han har liksom ikke èn viss type. Og blant de jeg så at han hadde skrevet med på Facebook idag, var en av dem ei dame fra "Malaysia" og så ut som den puppemodellen. Faktisk tviler jeg på at profilen hennes var ekte. Men han har liksom ingen tvil om sånt og legger ut på engelsk om at han har vært singel så lenge og ønsker en dame som er snill og trofast med han, mens dama kun svarte med ett ord tilbake og kunne knapt engelsk.. Jeg begynner å tro at han lett kunne reist til Thailand å henta seg ei kone der, bare for å ha ei, det har jo ikke noe med kjærlighet å gjøre for han, tydeligvis. Grunnen til at hans dating-liv bekymrer meg, er at vi har ett barn sammen som vi har delt omsorg for. Den dama han ender opp med, skal bli stemor til mitt barn. Jeg har selv vært stemor til hans to barn fra hans tidligere forhold, og selv om jeg ikke rakk å bli så godt kjent med de før de ble overlatt til meg støtt og stadig, hadde han ingen problemer med det selv. Hvis det samme skal skje mitt barn, vil jeg at det skal være ett menneske som barnet mitt kan kommunisere med og føle seg trygg på, ikke ei han bare har importert.. Han er selv opprinnelig fra ett land i Vest-Asia, men har bodd i Norge mesteparten av livet. Han har mye av kulturen sin i blodet fortsatt, og er veldig konservativ og bestemt på visse områder. Ideelt sett tror jeg han hadde passet best med ei fra sitt eget hjemland, og i en krangel en gang mente han vel det selv også. Han mente de er mer "innstilt på at forhold skal vare livet ut" enn "oss norske damer" og jeg tror at personligheten hans og kommunikasjon ville vært mye enklere med ei derfra. I tillegg er han veldig sosial, utadvendt og har ett stort nettverk, så jeg skjønner ikke hvorfor han heller velger å lete etter damer på nett, når han kunne funnet en anstendig dame gjennom venner og bekjente. Jeg selv møtte han i jobbforbindelse og ikke via nett, så jeg ante ikke at han var så "desperat" når han jaktet.. Er det egentlig noe jeg kan gjøre med dette? Han hadde ikke blitt sur om jeg sa jeg hadde lest det, for det skjønner han nok, men er det teit å ta det opp med han? Hva tenker dere om dette? Er det litt rart av meg som en ex, å "blande meg" i jakten hans, selv om det ikke er for å spolere? Ønsker saklige svar, takk . Anonymous poster hash: 6618d...992
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #2 Skrevet 24. februar 2014 Asians want it all Anonymous poster hash: 97842...eb1 1
Medusa13 Skrevet 24. februar 2014 #3 Skrevet 24. februar 2014 Skjønner deg.. Verste av alt kan du ikke det så mye mot han heller, om det hadde kommet til en rettsak om samvær siden du egentlig ikke skulle ha sett dette her. Høres ikke så veldig morsomt ut å trekke et barn inn i. Du har ikke annet valg enn å vente å ta det med ro og se hva som skjer, så får du heller ta det derfra om din verste frykt skulle bli oppfylt.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #4 Skrevet 25. februar 2014 du kan vel gi han noen tips. hvis han ikke blir sur for at du snoket er det jo ikke noe problem. du har vel egentlig ikke noe med det. men om dere har et ok forhold og du er HELT sikker på at han ikke blir sur for at du snoket så kan du ta det opp syntes jeg Anonymous poster hash: 12720...06b 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #5 Skrevet 25. februar 2014 du kan vel gi han noen tips. hvis han ikke blir sur for at du snoket er det jo ikke noe problem. du har vel egentlig ikke noe med det. men om dere har et ok forhold og du er HELT sikker på at han ikke blir sur for at du snoket så kan du ta det opp syntes jeg Anonymous poster hash: 12720...06b Mulig han bare hatt blitt flau om jeg tok det opp også, at jeg skal begynne å belære han om dating Plan B blir vel å avvente og se hva som skjer, og håpe at han gjør ett fornuftig valg til slutt.. Anonymous poster hash: 6e476...36d
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #6 Skrevet 27. februar 2014 Du er ikke sammen med han lenger, så det er ikke bra at du roter deg inn i hans private meldinger. Det som angår barnet ditt kan du ta opp med han når og hvis han får seg en dame. Anonymous poster hash: 913bb...9a0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå