AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #1 Skrevet 24. februar 2014 Vet dette kommer til å høres heelt absurd ut, men irriterer meg sterkt over samboer akkurat nå. Det har seg slik at når jeg var liten fikk jeg en bamse av mamma og denne bamsen har jeg enda, og den er til "pynt". Min samboer påsto ista at denne var hans. Han tullet ikke. "Hvis jeg ringer mamma kommer hun til å si at den er min!" Var noe av det han sa. Jeg blir skikkelig frustrert over dette siden det er faktisk MIN bamse, og den betyr mye for meg. Det høres helt absurd å skulle "krangle" om noe sånt. Men klarer liksom ikke helt å legge fra meg tankten på at han lyver om noe sånt og at han ærlig og oppriktig talt tror den er hans! aarrgghh - vet ikke helt hvor jeg vil med dette! Kanskje noen råd på hvordan jeg kan håndtere situasjonen? Anonymous poster hash: 37f02...749
Gjest Hyssingen Skrevet 24. februar 2014 #3 Skrevet 24. februar 2014 Jeg har vært i akkurat samme situasjon, er det mulig
Gjest BettyBoop Skrevet 24. februar 2014 #4 Skrevet 24. februar 2014 Vet dette kommer til å høres heelt absurd ut, men irriterer meg sterkt over samboer akkurat nå. Det har seg slik at når jeg var liten fikk jeg en bamse av mamma og denne bamsen har jeg enda, og den er til "pynt". Min samboer påsto ista at denne var hans. Han tullet ikke. "Hvis jeg ringer mamma kommer hun til å si at den er min!" Var noe av det han sa. Jeg blir skikkelig frustrert over dette siden det er faktisk MIN bamse, og den betyr mye for meg. Det høres helt absurd å skulle "krangle" om noe sånt. Men klarer liksom ikke helt å legge fra meg tankten på at han lyver om noe sånt og at han ærlig og oppriktig talt tror den er hans! aarrgghh - vet ikke helt hvor jeg vil med dette! Kanskje noen råd på hvordan jeg kan håndtere situasjonen?Anonymous poster hash: 37f02...749 ehh så sært. Du får vise han noe barnebilder av deg selv med bamsen...
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #6 Skrevet 24. februar 2014 ehh så sært. Du får vise han noe barnebilder av deg selv med bamsen... Ja tror jeg er nødt til det Er faktisk kjempe redd for at når det blir slutt så får jeg ikke ta den med meg! haha. For noen problemer Anonymous poster hash: 37f02...749
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #7 Skrevet 24. februar 2014 Finn et bilde av deg og bamsen fra du var liten. Anonymous poster hash: 6a786...2c3
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #8 Skrevet 24. februar 2014 Du tar ikke feil da? NEI! absolutt ikke! Anonymous poster hash: 37f02...749
Rosewood Skrevet 24. februar 2014 #9 Skrevet 24. februar 2014 Haha? Av alle ting å krangle om... Men du vet jo at den er din, hvorfor gidder du å krangle om det 1
Gjest BettyBoop Skrevet 24. februar 2014 #10 Skrevet 24. februar 2014 Ja tror jeg er nødt til det Er faktisk kjempe redd for at når det blir slutt så får jeg ikke ta den med meg! haha. For noen problemer Anonymous poster hash: 37f02...749 hehe.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #11 Skrevet 24. februar 2014 fy skamme samboeren din! sånne ting kan bli veldig viktige for en person. Anonymous poster hash: 52999...aee
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #12 Skrevet 24. februar 2014 Haha? Av alle ting å krangle om... Men du vet jo at den er din, hvorfor gidder du å krangle om det Blir så grusomt frustrert bare kan ikke bare gi meg heller å si meg enig det han sier. Anonymous poster hash: 37f02...749
Haugenjenta Skrevet 24. februar 2014 #13 Skrevet 24. februar 2014 Hadde min samboer sagt/gjort noe sånt ville jeg ha sniket bamsen ut av boligen mens han ikke var hjemme og plassert den i trygg forvaring hos foreldrene mine! Jeg skjønner deg godt, jeg er snart 26 og har i det siste sovet med min bamse Vært med meg siden dagen jeg ble født og blir sikkert med meg i grava og. Litt sliten blitt, men fortsatt verdens beste bamse
Muscae Skrevet 24. februar 2014 #14 Skrevet 24. februar 2014 Ja tror jeg er nødt til det Er faktisk kjempe redd for at når det blir slutt så får jeg ikke ta den med meg! haha. For noen problemer Anonymous poster hash: 37f02...749 OT, men det var da litt av en holdning til forholdet deres? HVIS det blir slutt ville jeg sagt, og jeg håper det ikke blir det. 4
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #15 Skrevet 24. februar 2014 Hadde min samboer sagt/gjort noe sånt ville jeg ha sniket bamsen ut av boligen mens han ikke var hjemme og plassert den i trygg forvaring hos foreldrene mine! Jeg skjønner deg godt, jeg er snart 26 og har i det siste sovet med min bamse Vært med meg siden dagen jeg ble født og blir sikkert med meg i grava og. Litt sliten blitt, men fortsatt verdens beste bamse ååh, det er noe med den verdien :D Han merker hvis den forsvinner for den er ganske stor Han sa også når vi flyttet inn at bamsen hadde jeg fått fra ham! og da sa jeg, kanskje litt strengt, at nei! den fikk jeg sånn å sånn! Tror han er en liten lystløgner! Anonymous poster hash: 37f02...749
Gjest BettyBoop Skrevet 24. februar 2014 #16 Skrevet 24. februar 2014 For en rar ting av han å si egentlig. Han høres helt fjern ut. Men kan jo være han og har lik bamse men da får han heller spørre mora di om dette nå er hans. Kan hende hans ligher hjenne hos henne.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #17 Skrevet 24. februar 2014 For en rar ting av han å si egentlig. Han høres helt fjern ut. Men kan jo være han og har lik bamse men da får han heller spørre mora di om dette nå er hans. Kan hende hans ligher hjenne hos henne. Ja det er det. Mulig han har lik bamse, men kjenner igjen min ved at den har noen slitasjemerker å antar at hans ikke har helt lik! Anonymous poster hash: 37f02...749
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #18 Skrevet 24. februar 2014 Ja tror jeg er nødt til det Er faktisk kjempe redd for at når det blir slutt så får jeg ikke ta den med meg! haha. For noen problemer Anonymous poster hash: 37f02...749 Da er det jo bare å gjøre det slutt først som sist! Anonymous poster hash: 27715...0ce
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #19 Skrevet 24. februar 2014 Da er det jo bare å gjøre det slutt først som sist! Anonymous poster hash: 27715...0ce Det er vanskelig. Er jo faktisk veldig glad i gutten Anonymous poster hash: 37f02...749
Haugenjenta Skrevet 24. februar 2014 #20 Skrevet 24. februar 2014 ååh, det er noe med den verdien :D Han merker hvis den forsvinner for den er ganske stor Han sa også når vi flyttet inn at bamsen hadde jeg fått fra ham! og da sa jeg, kanskje litt strengt, at nei! den fikk jeg sånn å sånn! Tror han er en liten lystløgner! Anonymous poster hash: 37f02...749 Exactually! Vel, da får han bare merke det da Så lenge den er godt gjemt hos foreldrene dine, et sted han ikke får tak i den, så slipper du bekymre deg for at han tar den Høres ut som en litt sær fyr, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå