AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #1 Del Skrevet 24. februar 2014 Har dere bestilt fra en lokal forhandler eller bestilt en stein en annen plass? Hvor mye brukte dere totalt på det? Jeg spør fordi jeg bor i en liten bygd. En enkel men hel polert stein kommer på 16000,- og lurer litt på om det er dyrt eller en grei pris. Anonymous poster hash: 128e8...f9a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 24. februar 2014 #2 Del Skrevet 24. februar 2014 Vi bestillte fra en lokal forhandler. Vi valgte en upolert (naturstein) og det kom på rundt 15000. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #3 Del Skrevet 24. februar 2014 Tror det er helt normalt. Anonymous poster hash: b69c8...b6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trinetb Skrevet 15. mai 2015 #4 Del Skrevet 15. mai 2015 Jeg kjøpte gravsten fra www.gravstengrossisten.no Her var dei helt klart rimeligste på gravstein. Utrolig god service også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #5 Del Skrevet 15. mai 2015 Jeg bestilte fra en lokal, velkjent forhandler. Polert granitt med fast lykt og bedplate - samt inngravering - det kom på 30.000. Men så kjenner jeg til firmaet og vet at de har suveren service også om noe skulle skje med steinen i ettertid. Anonymous poster hash: ff937...bb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #6 Del Skrevet 15. mai 2015 Jeg kjøpte gravsten fra www.gravstengrossisten.no Her var dei helt klart rimeligste på gravstein. Utrolig god service også. Fra nettsiden:http://gravstengrossisten.no/pages/gravstener "Våre leverandører kommer fra bla bla bla bla bla"Anonymous poster hash: 096d5...9e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #7 Del Skrevet 16. mai 2015 16 000 for en gravstein høres ganske vanlig ut. Ikke overpris i hvert fall. Anonymous poster hash: 95828...503 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #8 Del Skrevet 16. mai 2015 en detalj som må sjekkes ut er om kirken gravstedet tilhører krever at de selv monterer stenen eller om de ønsker at leverandøren av stenen monterer , da er det opp til stenleverandøren om de kan montere eller om de går med på at kirkens folk montererAnonymous poster hash: e0004...9a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå