AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #1 Skrevet 24. februar 2014 Jeg har vært i dilemma som har gjort at jeg har søkt en synsk om hjelp når det gjelder kjærlighet. Har vært singel i ett halvt år og har savnet eksen etter ett 9 år langt forhold, så traff jeg en ny nettopp. Svaret jeg fikk var at jeg måtte gå videre fra eksen, men at han nye ikke ville være den rette. Jeg ville derimot treffe en annen senere som ville vare livet ut. Det som forundrer meg er at han nye har hjulpet meg med å komme over eksen og jeg ser for meg at jeg og han kan klare ett godt forhold sammen. Men jeg klarer ikke unngå å tenke på hva den synske sa! Hva skal jeg tro og bør jeg tro på den synske eller kan jeg endre min egen skjebne? Jeg prøvde å avvise den nye rett og slett på grunn av hva den synske sa! Er redd for å såre ham senere...Men etter å ha tilbringet tid sammen med ham ser jeg vi har potensiale.. Jeg er faktisk litt overtroisk her, sikkert mange av dere som ikke er det.. Anonymous poster hash: 17e25...b50
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #2 Skrevet 24. februar 2014 Du skal høre på deg selv, men også være obs på at det ikke er sikkert at noen forhold varer livet ut. Anonymous poster hash: 0f64b...47e
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #3 Skrevet 24. februar 2014 Jeg har vært i dilemma som har gjort at jeg har søkt en synsk om hjelp når det gjelder kjærlighet. Har vært singel i ett halvt år og har savnet eksen etter ett 9 år langt forhold, så traff jeg en ny nettopp. Svaret jeg fikk var at jeg måtte gå videre fra eksen, men at han nye ikke ville være den rette. Jeg ville derimot treffe en annen senere som ville vare livet ut. Det som forundrer meg er at han nye har hjulpet meg med å komme over eksen og jeg ser for meg at jeg og han kan klare ett godt forhold sammen. Men jeg klarer ikke unngå å tenke på hva den synske sa! Hva skal jeg tro og bør jeg tro på den synske eller kan jeg endre min egen skjebne? Jeg prøvde å avvise den nye rett og slett på grunn av hva den synske sa! Er redd for å såre ham senere...Men etter å ha tilbringet tid sammen med ham ser jeg vi har potensiale.. Jeg er faktisk litt overtroisk her, sikkert mange av dere som ikke er det.. Anonymous poster hash: 17e25...b50 Du stoler mer på en svindler som vil ha pengene dine, enn en oppegående mann? Du er ikke sann. Anonymous poster hash: bb641...009
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #5 Skrevet 24. februar 2014 Herregud... Betalte du virkelig en synsk for fortelle deg det??? Det kunne jeg fortalt deg gratis, ikke fordi jeg er sunsk men fordi det er en viss logikk og fornuft i detAnonymous poster hash: d029c...a6b
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #7 Skrevet 24. februar 2014 Er ikke troll, betalte heller ikke den synske det var en venn av en venn.. Anonymous poster hash: 17e25...b50
Stueloff Skrevet 24. februar 2014 #8 Skrevet 24. februar 2014 Ta alltid spådommer med en klype salt, ingen som spår har rett 100% av tiden. Lytt til magefølelsen så langt det lar seg gjøre og ikke kast noe ut av vinduet bare fordi en venn av en venn sa at det ikke kommer til å funke.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #9 Skrevet 24. februar 2014 Er ikke troll, betalte heller ikke den synske det var en venn av en venn..Anonymous poster hash: 17e25...b50 Ok. Men synsk er vedkommende ikke. Det er det ingen som er. Anonymous poster hash: bb641...009
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #10 Skrevet 25. februar 2014 Ok. Men synsk er vedkommende ikke. Det er det ingen som er.Anonymous poster hash: bb641...009 Kjære vene, så fordømmende folk er her på KG! Hva med de som virkelig er synske. Som hjelper politiet med å oppklare drapssaker, forsvunnede mennesker osv. Jeg er selv en av de som har antennene ute, litt mer enn folk flest. Og jeg tar sjelden feil. Å stille med ett åpent sinn, vil bare gi kunnskap istedet for å låse seg fast i ett snevert livssyn.Anonymous poster hash: 7c552...0bd 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #11 Skrevet 25. februar 2014 Kjære vene, så fordømmende folk er her på KG! Hva med de som virkelig er synske. Som hjelper politiet med å oppklare drapssaker, forsvunnede mennesker osv. Jeg er selv en av de som har antennene ute, litt mer enn folk flest. Og jeg tar sjelden feil. Å stille med ett åpent sinn, vil bare gi kunnskap istedet for å låse seg fast i ett snevert livssyn.Anonymous poster hash: 7c552...0bd Enig!!! Jeg slutter aldri å la meg forbause over folks fordommer.. Kjenner ei jente som gjorde det samme. Gikk til en synsk da hun savnet eksen men hadde begynt å rote med en ny fyr. Den synske sa eksen var mye mer passende for henne. Hun kunne dog få et langt og stabilt forhold med han nye, men det ville ikke vare livet ut... Nå er hun gift med "han nye" og har to barn med ham.. Jeg klarte dog ikke la være å tenke på det hun synske sa i bryllupet deres. at det ikke ville vare. Tiden vil vise. Selv om jeg har tro på at enkelte har evner er det imidlertid også mye humbug der ute, så man må velge med omhu også da, hvem man kan stole på-- men følg hjertet ditt. kanskje er det forholdet riktig for deg NÅ. og kanskje en stund. Kanskje tom alltid. Du må bare leve og prøve så viser livet ditt deg ting etter hvert.. Anonymous poster hash: 30b57...aa4
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #12 Skrevet 25. februar 2014 Enig!!! Jeg slutter aldri å la meg forbause over folks fordommer.. Kjenner ei jente som gjorde det samme. Gikk til en synsk da hun savnet eksen men hadde begynt å rote med en ny fyr. Den synske sa eksen var mye mer passende for henne. Hun kunne dog få et langt og stabilt forhold med han nye, men det ville ikke vare livet ut... Nå er hun gift med "han nye" og har to barn med ham.. Jeg klarte dog ikke la være å tenke på det hun synske sa i bryllupet deres. at det ikke ville vare. Tiden vil vise. Selv om jeg har tro på at enkelte har evner er det imidlertid også mye humbug der ute, så man må velge med omhu også da, hvem man kan stole på-- men følg hjertet ditt. kanskje er det forholdet riktig for deg NÅ. og kanskje en stund. Kanskje tom alltid. Du må bare leve og prøve så viser livet ditt deg ting etter hvert.. Anonymous poster hash: 30b57...aa4 Å herre... Omtent 50 % av ekteskap ryker så det er ikke akkurat noen sensasjon om den " synske" får rettAnonymous poster hash: d029c...a6b 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #14 Skrevet 25. februar 2014 Kjære vene, så fordømmende folk er her på KG! Hva med de som virkelig er synske. Som hjelper politiet med å oppklare drapssaker, forsvunnede mennesker osv. Jeg har aldri hørt om noen saker der synske har hjulpet politiet med noenting som helst av verdi. Men kom gjerne med eksempler som er skrevet om. De som virkelig kan se inn i fremtiden, hvorfor bruker de ikke evnene sine til pengespill ol. ? Det hadde vært en mye enklere måte å tjene penger på enn å lure noen fattige kroner ut av folk som lider. Jeg er selv en av de som har antennene ute, litt mer enn folk flest. Og jeg tar sjelden feil. Å stille med ett åpent sinn, vil bare gi kunnskap istedet for å låse seg fast i ett snevert livssyn.Anonymous poster hash: 7c552...0bd Etter min erfaring er det gjerne de som kaller seg alternative som er mest fastlåst på en eller annen hendelse har overnaturlige forklaringer, og velger å se bort i fra andre årsaker enn den de allerede har bestemt seg for skal stemme. Anonymous poster hash: bb641...009
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #15 Skrevet 25. februar 2014 Enig!!! Jeg slutter aldri å la meg forbause over folks fordommer.. Kjenner ei jente som gjorde det samme. Gikk til en synsk da hun savnet eksen men hadde begynt å rote med en ny fyr. Den synske sa eksen var mye mer passende for henne. Hun kunne dog få et langt og stabilt forhold med han nye, men det ville ikke vare livet ut... Nå er hun gift med "han nye" og har to barn med ham.. Jeg klarte dog ikke la være å tenke på det hun synske sa i bryllupet deres. at det ikke ville vare. Tiden vil vise. Selv om jeg har tro på at enkelte har evner er det imidlertid også mye humbug der ute, så man må velge med omhu også da, hvem man kan stole på-- men følg hjertet ditt. kanskje er det forholdet riktig for deg NÅ. og kanskje en stund. Kanskje tom alltid. Du må bare leve og prøve så viser livet ditt deg ting etter hvert.. Anonymous poster hash: 30b57...aa4 Så.. man har egentlig ingen bruk for synske likevel? Anonymous poster hash: bb641...009
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå