AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #1 Skrevet 24. februar 2014 Jeg er ei jente på 22 år som har en fantastisk kjæreste, meen.. Greia er at jeg har alltid vært litt sånn at jeg trenger alenetid, kanskje en dag eller to i uka der jeg har null planer og gjør absolutt ingenting. Jeg har ADHD og tror kanskje dette kan ha litt å gjøre med denne alenetiden jeg trenger, jeg gir så mye av megselv når jeg er ute blant folk at jeg "lader opp" når jeg kun er hjemme og slapper av. Kan godt ta meg entur ut, men møter ingen kjente og sånn, er bare alene, og jeg liker det! Er ikke autist altså, er veldig glad i mennesker og sosial ellers. Men problemet er at kjæresten forstår ikke dette, for han er ikke sånn selv. Han tror jo det er noe galt med han osv når jeg bare vil ha en dag eller to for megselv. Hvordan skal jeg få han til å forstå dette..? Det er vanskelig .. Anonymous poster hash: aead3...e2e
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #2 Skrevet 24. februar 2014 Møter du han ofte ellers da? Er dagene du er alene faste dager, som fre-, lør- eller søndag? Det er jo da man gjerne har tid til å være sosial, for ellers er man sliten etter jobb osv. Jeg trenger også alenetid. Men jeg har samboer og at han er i nærheten er ikke noe problem. Han gjør sin greie, mens jeg gjør min. Det er jo så enkelt som at han må respektere ditt behov for litt alenetid. Èn dag eller to i uka er ikke så mye.. Men hvordan er det med alenetid sammen for dere? Er dere mest sammen med flere når dere møtes? Jeg liker både å ha litt tid helt alene, endel tid med bare han, litt tid med familien min alene, litt tid med hans familie, begges samtidig, samme med vennetid. Anonymous poster hash: 5e26b...d93
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #3 Skrevet 24. februar 2014 Møter du han ofte ellers da? Er dagene du er alene faste dager, som fre-, lør- eller søndag? Det er jo da man gjerne har tid til å være sosial, for ellers er man sliten etter jobb osv. Jeg trenger også alenetid. Men jeg har samboer og at han er i nærheten er ikke noe problem. Han gjør sin greie, mens jeg gjør min. Det er jo så enkelt som at han må respektere ditt behov for litt alenetid. Èn dag eller to i uka er ikke så mye.. Men hvordan er det med alenetid sammen for dere? Er dere mest sammen med flere når dere møtes? Jeg liker både å ha litt tid helt alene, endel tid med bare han, litt tid med familien min alene, litt tid med hans familie, begges samtidig, samme med vennetid.Anonymous poster hash: 5e26b...d93 Ja, siste uken f.eks har vi møttes hver dag for jeg har bare prøvd,tenkte kanskje jg bare måtte "venne på meg" å se han hver dag, men det sliter meg ut! Vi er for det meste sammen bare vi to når vi treffes.. Han sier jo at han vil se meg hver dag, være med meg hver dag. Det skulle jeg gjerne gjort, men jeg sliter meg ut av det, og han tar det på en gal måte for å si det sånn da. Ja, samme som deg trenger jeg vennetid med egne venner og familien min. :-) Prøver å forklare han så godt jeg kan at han kanskje bare må respektere at jeg er sånn men han forstår ikke. Sier det er greit, men forstår ikle hvorfor Anonymous poster hash: aead3...e2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå