Zionnas Skrevet 24. februar 2014 #1 Skrevet 24. februar 2014 Jeg har fått avslag på søknaden min om dagpenger. Hvis jeg søker på nytt nå vet noen om jeg vil få etterbetalt det jeg har sendt inn av meldekort? Grunnen til avslag i følge de er at jeg ikke ville ta på meg arbeid hvor som helst i landet. Jeg krysset på det først men fikk så beskjed av navdamen om å endre dette til ja med tanke på at da kom jeg til å få avslag. Gjorde som hun sa men fortsatt har jeg fått avslag så skjønner ikke det....
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #2 Skrevet 24. februar 2014 Vanskelig å skjønne hva du mener, krysset du ja for at du var villig til å jobbe hvor som helst eller ei? Om krysset var utydelig kan det jo være at de ikke har sett klart hva du har krysset av for? Du kan kontakte nav på tlf 55553333 så kan de se den skannede søknaden og på vedtaket ditt og forklare det for deg... Anonymous poster hash: 22849...e96
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #3 Skrevet 24. februar 2014 Du har nok fått avslaget på bakgrund av første svar. Aldri lurt og si nei til Nav. Tviler på at du får dagpenger om du søker igjen. Om du får tilbakebetalt hvis du skulle få ja er jeg ikke sikker på. Når en søker dagpenger så må en være villig til og flytte selv om det er kjipt. Du må be om en samtale på et nav kontor å få klarlagt ting skikkeligt. Anonymous poster hash: 88bb0...baf
Zionnas Skrevet 24. februar 2014 Forfatter #4 Skrevet 24. februar 2014 Jeg krysset først av på nei at jeg ikke var villig til å flytte på meg men hun på nav gikk over søknaden og endret det til ja. Så kan jo ha blitt veldig utydelig.Er bare redd for å miste pengene for er jo for 1 mnd tilbake.Hun gikk over søknaden og sa den var godkjent.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #5 Skrevet 24. februar 2014 Det er ikke hun som godkjenner søknaden det er forvaltningsnemda hos nav som har det siste ordet. Forstår det slik at du har fått avslag to ganger. Ring og snakk med de. Anonymous poster hash: 88bb0...baf
Zionnas Skrevet 24. februar 2014 Forfatter #6 Skrevet 24. februar 2014 Har bare fått avslag 1 gang, dette er første gangen jeg har søkt... Men skal snakke med de men tenkte bare å høre her hvis noen hadde vært gjennom det samme:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå