AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #1 Skrevet 24. februar 2014 Hei! Jeg har nettopp kjøpt meg disse skoene fra bianco: http://www.bianco.no/til-henne/boots/vinterst%C3%B8vler/bendie-leather-boot/black/531996 Likte de godt da jeg prøvde de i butikken, og brukte de for første gang i dag. Men nå har jeg fått gnagsår og blemmer på begge hælene Skoene er ganske "harde", og bakerst innerst der hælene ligger er de ikke foret og det er hardt, så det har drevet å gnisset på hælene mine mens jeg gikk. Ble ganske ubehagelig og vondt utover dagen, så gruer meg til å bruke de igjen nå. Hva kan jeg gjøre med de for å unngå blemmer og ubehag? Er dette noe som går over etter hvert når jeg har brukt de noen dager, eller må jeg sette inn noe "mykt der det er hardt"? Kan jo ikke bruke de når det gjør så vondt, så dumt likte de godt:/ Anonymous poster hash: d6d0d...59c
Gjest Lille-pus Skrevet 24. februar 2014 #2 Skrevet 24. februar 2014 Gnagsårplaster. Gode litt tykkere strømper. Ikke bruk dem en hel dag i strekk. Sikker på du har riktig størrelse?
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #3 Skrevet 26. februar 2014 Jeg tror de er riktig i størrelsen ja, men hun sa at de er litt smalere i formen, kanskje derfor? De er foret på hele innsiden, men ikke akkurat bak ved hælen, der er det en sånn kant som gnager når jeg går. Kan man sette inn noe mykt plaster/skostøtte-greier der eller noe? De har vel noe sånt i butikkene? Bør kanskje gå til butikken og spørre om dette. Anonymous poster hash: d6d0d...59c
Agathe Skrevet 26. februar 2014 #4 Skrevet 26. februar 2014 Du må gå de inn, _så_ blir de gode å gå i Men ja, plaster, og så syns jeg det fungerer greit med nylonstrømper under vanlige sokker. Veldig fine sko forresten
Zzyzx Skrevet 26. februar 2014 #5 Skrevet 26. februar 2014 Gnagsårplaster fra Compeed. La skoene stå til gnagsårene er helet nesten helt, så bruker du dem en dag igjen. Nye gnagsår, nye gnagsårplastre, ny heling. To runder av dette er som regel nok til at skoene er gått inn. Hilsen en som får gnagsår av å gå inn i en skobutikk.
Gjest Silverstream Skrevet 26. februar 2014 #6 Skrevet 26. februar 2014 Får også gnagsår av et skopar, hatt den i 2 år nå, alikevel får jeg sår ....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå