Gå til innhold

Den siste viking på TvNorge!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er din subjektive mening, og det er ikke noe vits å diskutere det i det vide og det brede, da den du diskuterer med har en annen mening enn deg. Anonymous poster hash: b5c2a...71c

Det er forskjell på fakta å mening. At Robinson har fornyet seg er langt o fra en mening. Det wr et faktum...

Anonymous poster hash: 25763...29a

Skrevet

Det er forskjell på fakta å mening. At Robinson har fornyet seg er langt o fra en mening. Det wr et faktum...

Ja, men du sier at Robinson er bra eller bedre og at den andre du diskuterer med tar feil når de sier at det ikke er et program for seg. Det er ikke noe å diskutere.

Dessuten er det skikkelig OFF TOPIC i denne tråden!

Anonymous poster hash: b5c2a...71c

• Liker 3
Skrevet

Jeg skal se episode 2 ikveld halv ni.Har satt alarm på mobilen:fnise:

Er jo bare å gi det en sjanse. Jeg synes det var synd at vi ikke fikk sett slaget forrige episode, så gleder meg til ikveld :)

Vet ikke hvem jeg liker der inne... Lettere å si hvem man ikke liker, og da er det stort sett alle :ler:

Anonymous poster hash: 58394...487
  • Liker 1
Skrevet

Ja, men du sier at Robinson er bra eller bedre og at den andre du diskuterer med tar feil når de sier at det ikke er et program for seg. Det er ikke noe å diskutere.

Dessuten er det skikkelig OFF TOPIC i denne tråden!

Anonymous poster hash: b5c2a...71c

Nei, alt med reality er on topic. De viser jo bare to episoder i uka så vi må ha noe å sna<kke om utenom da

Skrevet

Jeg skal se episode 2 ikveld halv ni.Har satt alarm på mobilen:fnise:

Er jo bare å gi det en sjanse. Jeg synes det var synd at vi ikke fikk sett slaget forrige episode, så gleder meg til ikveld :)

Vet ikke hvem jeg liker der inne... Lettere å si hvem man ikke liker, og da er det stort sett alle :ler:

Anonymous poster hash: 58394...487

Jeg liker maibritt, syns hun er deilig, milf

Skrevet

Hva syns dere om gårsdagens episode?

Vedder på at dere raskt innså dere var for raske til å dømme...

Gjest Kathakombine
Skrevet

Hva syns dere om gårsdagens episode?

Vedder på at dere raskt innså dere var for raske til å dømme...

Eh, nei.. fikk bare bekreftet mitt syn på dette programmet.. og jeg så ikke på det frivillig men det sto på i bakgrunnen fordi et annet familiemedlem så på det. Nå ble det siste episode for poden også. Etter vårt syn er programmet elendig, men fint hvis du liker det. Heldigvis må ikke alle like det samme.

Skrevet

Maj Britt og Nerja er de 2 flaueste menneskene jeg har sett på det, SPESIELT Nerja... (dårlig taper)...

Gidder ikke se de neste episodene bare på grunn av hun Nerja greia, huff, for et menneske..

Anonymous poster hash: 22998...e9f
  • Liker 1
Skrevet

...kleint, tafatt, kjedelig.... De prøver for hardt! Og den derre Don Juan greia, huff sier jeg bare.

Anonymous poster hash: 04e7b...db9
  • Liker 1
Skrevet

Eh, nei.. fikk bare bekreftet mitt syn på dette programmet.. og jeg så ikke på det frivillig men det sto på i bakgrunnen fordi et annet familiemedlem så på det. Nå ble det siste episode for poden også. Etter vårt syn er programmet elendig, men fint hvis du liker det. Heldigvis må ikke alle like det samme.

Jeg ikke sagt jeg liker det

Maj Britt og Nerja er de 2 flaueste menneskene jeg har sett på det, SPESIELT Nerja... (dårlig taper)...Gidder ikke se de neste episodene bare på grunn av hun Nerja greia, huff, for et menneske.. Anonymous poster hash: 22998...e9f

som om du er noe bedre..

...kleint, tafatt, kjedelig.... De prøver for hardt! Og den derre Don Juan greia, huff sier jeg bare. Anonymous poster hash: 04e7b...db9

hva don juan?

Skrevet

AB, deltok du i programmet på noen måte ettersom du er så veldig bestemt på at dette prgrammet er så bra?

Jeg begynte å se på, men orket ikke mer enn noen minutter. Flopp!

Anonymous poster hash: a5e19...00b

• Liker 4
Skrevet

AB, deltok du i programmet på noen måte ettersom du er så veldig bestemt på at dette prgrammet er så bra?

Jeg begynte å se på, men orket ikke mer enn noen minutter. Flopp!

Anonymous poster hash: a5e19...00b

Jeg meldte meg på men fikk ikke bli med

AnonymBruker
Skrevet

Til anonym over: Jeg tror de fleste er bedre enn den oppførselen Maj Britt og Nerja hadde.

Makan altså.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Til anonym over: Jeg tror de fleste er bedre enn den oppførselen Maj Britt og Nerja hadde.

Makan altså.

Jeg syns maj britt er deilig så derfor liker jeg henne:) milf

AnonymBruker
Skrevet

Fikk en liten trøst i Trond Espen Seim, han er så kjekk :rodmer:

Anonymous poster hash: af3ff...3e1
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fikk en liten trøst i Trond Espen Seim, han er så kjekk :rodmer:

Anonymous poster hash: af3ff...3e1

Han er jo 42 år gammel og grå håret. Sturla berg johansen er bedre og skulle ha vært program leder

AnonymBruker
Skrevet

Æsj og atter æsj, ser på nå og det var skikkelig unødvendig når dem viste han nils naken og viste pølsa hans, dette er jo ikke paradise hotel. Nei æsj, burde ikke være lov til å¨vise nakenheter på en 60 pluss mann...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Æsj og atter æsj, ser på nå og det var skikkelig unødvendig når dem viste han nils naken og viste pølsa hans, dette er jo ikke paradise hotel. Nei æsj, burde ikke være lov til å¨vise nakenheter på en 60 pluss mann...

Da jeg begynte å lese tenkte jeg yeyy, men så kom slutten; ewwww! ;)

Anonymous poster hash: 90efc...3da

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg begynte å lese tenkte jeg yeyy, men så kom slutten; ewwww! ;)

Så du med syns det var ekkelt?

AnonymBruker
Skrevet

Så du med syns det var ekkelt?

Så ikke episoden. Men da jeg leste det du skrev tenkte jeg; jippi, naken mann (litt teit, vet), så skriver du han var 60+!! Det var ekkelt ja. Plutselig ikke så gira på å se episoden alikevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...