Gå til innhold

normal vekt når du er 165 høy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er ei jente på 16 år jeg veier ca 58 kilo. hva er ca normalvekt når man er rundt 165 og i 16-års alderen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

58 kg høres veldig normalt ut for deg. Alt mellom 54 og 60 er normalvektig for din høyde.

Anonymous poster hash: 22c78...aa4
  • Liker 1
Skrevet

58 kg høres veldig normalt ut for deg. Alt mellom 54 og 60 er normalvektig for din høyde.

Tull! Er man 165 så er man normalvektig helt opp til 68 kg i følge bmikalkulator.

Anonymous poster hash: 24c09...6cb

Skrevet

Tull! Er man 165 så er man normalvektig helt opp til 68 kg i følge bmikalkulator.

Anonymous poster hash: 24c09...6cb

takk for svar :) jeg føler selv at eg er litt for "stor" har valker nok i massevis for min del..

Gjest Runforit
Skrevet

Om du føler deg litt dvask så sats på trening så du strammer opp. Vekta di er fin som den er. Tenk cm mål fremfor vekt. Mer trent, mer muskler=fit kropp ;)

• Liker 1
Skrevet

Om du føler deg litt dvask så sats på trening så du strammer opp. Vekta di er fin som den er. Tenk cm mål fremfor vekt. Mer trent, mer muskler=fit kropp ;)

eier ikke motivasjon til trening, prøver heller å spise litt sunnere. men så står det en skål smågodt på bordet og den frister litt for mye :P

Skrevet

Mellom 50 og 70 vil jeg tro

Skrevet

Ingenting galt med vekten i alle fall!

Hvis du er misfornoyd gjelder det aa stramme opp. Du trenger ikke gaa ned i vekt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...