AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #1 Skrevet 24. februar 2014 Her er linken: http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2564929/British-women-ugly-looks-important-thing-man-Founder-controversial-new-dating-site-pairs-rich-men-beautiful-women-opens-up.html Ser ut som det er det nye Beautiful people. Han virker noe enkel, siden han sier at menn KUN går etter utseendet. Noen som fikk lyst å registrere seg? Anonymous poster hash: c95ed...344
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #2 Skrevet 24. februar 2014 Alle går etter utseendet på nettdating. Er jo den eneste relasjonen man får til en person. Teksten sier veldig lite siden man ikke har snøring på om noe i det heletatt er sant. Anonymous poster hash: 7f0bd...ffd
Meline37 Skrevet 24. februar 2014 #3 Skrevet 24. februar 2014 Nettdatingen går desverre på utseende... Jeg møtte ekssamboeren min før nettdatingen eksisterte. Og møtte han via billmrk i en avis.... Den gang var slikt flaut, og skam....... Men faktisk så var det faktisk lettere da og møte en noenlunde likesinnet person. Vi var jo litt beskjedne begge to på våre måter. Men samtidig så gikk det til hell.. men jeg fikk barn ut av det, og det er jeg kjempeglad for!!!!! Men er lei nettdatingen som går så sinnsykt etter utseende... her er det så mange mennesker og man surfer lett opp nye personer i ett kjør.... Til syvende og sist så er det innvendige som er det viktigste egentlig....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå