AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #1 Skrevet 24. februar 2014 Føler jeg trenger noen gode historier, noen som har opplevd kjærlighetssorg, men har funnet kjærligheten etter det. Jeg føler nemlig at det snart kommer til å bli slutt mellom meg og min første kjærlighet nå. Vi ble sammen like før jeg fylte 19, vi har vært sammen i snart 3 år. Jeg er forferdelig glad i han, men har det vondt nesten hver dag fordi jeg føler at vi har vokst litt i fra hverandre. Selv om han er 4 år eldre enn meg føler jeg meg eldre og mer moden enn han. Jeg holder på å ta bachelor, han har ikke fullført 1 år på VGS en gang. Jeg mangler en jeg kan ha litt dypere samtaler med.. Det er bare vanskelig å ta avgjørelsen om å gjøre det slutt, for det er jo mye bra i forholdet vårt. Han er grei og snill, og vi krangler veldig sjelden. Allikevel er det mye som plager meg og som har plaget meg lenge. Vi har snakket masse om ting, gått i parterapi, men det har ikke endret seg så mye. Det jeg er mest redd for er at jeg gjør en stor feil, at jeg kommer til å savne han og at det ikke er noen andre for meg der ute. Jeg tror jeg trenger litt håp, håp om at det faktisk finnes noen der ute som passer meg bedre. Noen der med noen lykkelige historier som kunne hjulpet? Trenger det sårt.. Anonymous poster hash: aed49...6e1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #2 Skrevet 24. februar 2014 Gleder meg til å lese historiene som kommer inn.. er litt i samme situasjon som deg. Får ikke denne herlige mannen ut av hodet!!! Anonymous poster hash: 6faf4...185
Marie90 Skrevet 24. februar 2014 #3 Skrevet 24. februar 2014 (endret) Svaret er JA - det er mange fisker i havet. Du er ung, 22 aar, og har dine viktigste aar foran deg. 20-aarene er de mest markante utviklingsmessig. Du vil forandre deg mye, og du trenger selvsagt noen som kan matche deg, baade paa det personlige, intellektuelle og profesjonelle plan. Den forste er alltid vanskelig aa komme over, rett og slett fordi man ikke har erfaringen som skal til og man har ikke opplevd den nye kjaerligheten for. Jeg tilbragte aarene fra jeg var 18 til 21 med samme fyr - det gikk ingen steder, jeg var bare haaplost forelsket. Samlet styrke og kuttet ham av og kom tilbake paa markedet. Tok litt tid for jeg ble forelsket igjen, men det ble jeg selvsagt til slutt. I tidlige tyveaar er det ingen krise aa vaere singel heller. Du har nok av tid til aa finne den rette, og selvutviklingen vil - og skal - staa overst paa listen. Det er ogsaa viktig aa ikke kaste bort tid, selv om du har mye av den akkurat naa. Et brudd blir ikke lettere av at man droyer det ut - er en grunn til at plasteranalogien alltid brukes. Emosjonell investering er ikke noe man skal ta lett paa, og seriemonogami skal ikke vaere et maal. Aa knytte seg til og rive seg loes fra partner etter partner gjor mer skade enn det hjelper deg. Saa ja, du kommer til aa forelske deg igjen - det trenger du overhodet ikke bekymre deg for. Men ikke fokuser for mye paa dette, for du maa vaere komfortabel som singel ogsaa. Bruk de neste aarene paa studier, reise, faa nye venner og laere deg selv aa kjenne. Gaa paa dates, laer litt mer om menn og finn ut hva noyaktig du ser etter hos den rette (en som matcher deg intellektuelt og har ambisjoner har du allerede erfart at er nodvendig - ta med deg det). Lykke til Endret 24. februar 2014 av Marie90 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå