AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #1 Skrevet 24. februar 2014 Jeg føler ofte at jeg ikke vil være sammens med kjæresten lenger, jeg går med en klump i magen,en slags ubehagelig følelse.. Jeg har fått en slags oppfatning av han og kompisene hans, av at alt di omtrent prater om er pupper og pc spill. jeg vil ha en mann ikke en guttonge. vi er i slutten av 20årene. Han er koselig suuper snill og alt det som er men for meg så å er det en deal breaker. burda jeg ha prata med han om det. Anonymous poster hash: 388b0...4f4
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #2 Skrevet 24. februar 2014 Herregud..Anonymous poster hash: b1f72...392
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #3 Skrevet 24. februar 2014 Om det er en dealbreaker så har du jo svaret ditt der...Anonymous poster hash: b1f72...392
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #4 Skrevet 25. februar 2014 Var sammen med en i en sånn kompisgjeng, og nå, mange år etterpå, er det en stor lettelse å møte de på gata og bli minnet på at jeg nå slipper å forholde meg til sånn prat. De fleste menn snakker litt sånn med kompiser, men noen er ekstreme og det er bare primitivt og ekkelt. Anonymous poster hash: caf56...13b
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #5 Skrevet 25. februar 2014 På tide å bytten ut gutten med en mann virker det som.. Anonymous poster hash: 54fc4...f04
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå