Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 27, jenta jeg er forelska i er 17-18. Vet ikke sikkert, men hun går enda på skolen da jeg ser henne på bussen..

Hun er mulatt, nydelig brunfarge og fortryllende øyne.. Blir mo i knærne når jeg ser henne i øynene. Hun jobber på den lokale butikken, så ser henne ofte der også..

Hva skal jeg gjøre? Aldersforskjellen er jo i grenseland for hva man kaller akseptabelt? Og det er jo selvfølgelig ikke gitt at hun liker meg tilbake, heller.

Jeg vil jo henne bare godt, og er slett ikke bare ute etter sex.. Bør jeg prøve, eller droppe det? Moralsk dilemma..

Anonymous poster hash: d4324...1a1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skulle du ikke det? Hadde vært noe annet om hun var 14, men dersom hun er 17-18 ser jeg ikke problemet. Ta kontakt du :)

Anonymous poster hash: 35d2b...f23
Skrevet

ta kontakt da vell! om det er aldersforskjellen du er redd for så kan jeg fortelle at jeg og kjæresten min har 11 års aldersforskjell, og jeg er 17;)

Anonymous poster hash: 3a20c...f89
Skrevet

Du er ikke 27, du er eldre. Har sett trådene dine her i det siste, og 17 og 34 er ikke ok.

Anonymous poster hash: 4226f...d77

• Liker 2
Skrevet

Signerer den over. Dessuten: Hvordan kan man være forelska i en man bare har sett på bussen?!??! Creepy.

Anonymous poster hash: faf28...1ac
Skrevet

Du er ikke 27, du er eldre. Har sett trådene dine her i det siste, og 17 og 34 er ikke ok.

Du er nok på viddene :fnise:

Anonymous poster hash: d4324...1a1

Skrevet

Du er nok på viddene :fnise:Anonymous poster hash: d4324...1a1

ligeså.

Skrevet

Det er jo litt søtt, da, men forelska i en du bare har sett? Mtp. aldersforskjellen er sannsynligheten stor for at dere ikke passer i det lange løp.

Anonymous poster hash: cb216...07f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...