Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har lagt igjen fantastiske, svulmende kjærlighets-erklæringer i fylla til eks'er?

Klarte det på lørdag, og jeg tror ikke det hjalp akkurat......

Noen som har kommet godt ut av en sånn pinlig situasjon? 😁

Anonymous poster hash: ad508...57c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen???

Skrevet

Ikke jeg, ihvertfall.

Anonymous poster hash: 3e732...a44
Skrevet

Haha, har vært i denne situasjonen selv! Jeg beklaget meg bare for meldingen og glemte hele greia :) hehe, nei det hjalp ikke i min situasjon heller, men det kan skje den meste. Move on :)

Skrevet

Åjadda. Truffet eksen på byen en gang også og endte opp med å ha sex med ham etter å ha sutra i to timer om hvor mye jeg savna han :fnise:

Tror nok det er en del som sender litt pinlige tekster til eksene sine i fylla, eller ringer.. Er vel bare å late som det ikke skjedde og skylde på at man var full :):vin: Har fått mye rare meldinger av eksene mine jeg også for den saks skyld..

Skrevet

Åjadda. Truffet eksen på byen en gang også og endte opp med å ha sex med ham etter å ha sutra i to timer om hvor mye jeg savna han :fnise:

Tror nok det er en del som sender litt pinlige tekster til eksene sine i fylla, eller ringer.. Er vel bare å late som det ikke skjedde og skylde på at man var full :):vin: Har fått mye rare meldinger av eksene mine jeg også for den saks skyld..

Good to know ;) Er bare at min eks er litt sær, og det skal liksom ingenting til før han syns det blir for "ille"! Rask på labben til å dømme og flink til å sitte i glasshus og kaste stein. Vurderer å sende en melding nå, og spørre om hva jeg sa. Men det blir vel bare "mas" for han.

Skrevet

Good to know ;) Er bare at min eks er litt sær, og det skal liksom ingenting til før han syns det blir for "ille"! Rask på labben til å dømme og flink til å sitte i glasshus og kaste stein. Vurderer å sende en melding nå, og spørre om hva jeg sa. Men det blir vel bare "mas" for han.

Beste er nok å la være :) Du kan jo evt beklage deg da, det tror jeg de fleste klarer å skjønne uten å dømme veldig :P

Skrevet

Beste er nok å la være :) Du kan jo evt beklage deg da, det tror jeg de fleste klarer å skjønne uten å dømme veldig :P

Det har jeg forsåvidt gjort. En dårlig "du, jeg vet ikke hva jeg sa på lørdag".

Skrevet

Ikke ekser, men vil-ha'er. Har funket for kvelden i noen tilfeller, og andre våkner man bare opp med fylleangst fra hekkfjell....

Anonymous poster hash: 10f72...d80
  • Liker 3
Skrevet (endret)

Ikke ekser, men vil-ha'er. Har funket for kvelden i noen tilfeller, og andre våkner man bare opp med fylleangst fra hekkfjell....

Anonymous poster hash: 10f72...d80

Dette.

Det verste er om man har sendt drøye mld til flere vil-ha'er og ikke fått svar fra NOEN! Uff.

(Skal sies at det var på en tirsdag. :flau:)

Endret av Chloe-
  • Liker 3
Skrevet

Det har jeg forsåvidt gjort. En dårlig "du, jeg vet ikke hva jeg sa på lørdag".

Jaja.. man kan alltids spørre :)

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Dette.

Det verste er om man har sendt drøye mld til flere vil-ha'er og ikke fått svar fra NOEN! Uff.

(Skal sies at det var på en tirsdag. :flau:)

En skikkelig vellykket tirsdagsfylla altså? :fnise:

Skrevet

En skikkelig vellykket tirsdagsfylla altså? :fnise:

Var sykt irriterert hele helgen når jeg hadde brukt opp mase-kvota mi på en tirsdag. :fnise:

• Liker 1
Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Var sykt irriterert hele helgen når jeg hadde brukt opp mase-kvota mi på en tirsdag. :fnise:

:fnise:

Hadde jeg også vært! :P

Skrevet

Godt å høre at fler som har vært i samme idiotiske båt

Skrevet

Godt å høre at fler som har vært i samme idiotiske båt Anonymous poster hash: ad508...57c

Mine smileys forsvinner :(

Skrevet

Jeg MÅ spørre om hva jeg sa! Det får bare bli enda flauere......

Skrevet

Hvorfor gjøre det til noe flaut?

Alle vet at man av og til har følelser, og at fylla gjør en irrasjonell.

Bare le av det, og vis han at du ikke tar deg selv så høytidelig, så blir det mindre motiverende for han å kaste stein i glasshus.

Anonymous poster hash: 4befa...280

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...