AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #1 Skrevet 24. februar 2014 Jeg går på skole og har 6+ timer hver dag. Jeg bruker som regel å spise en frukt eller to, og jeg drikker en del vann - men jeg blir så klart ganske sulten utover dagen da jeg ikke blir noe særlig mett av bare frukt. Uansett hvor masse frukt jeg spiser blir jeg likevel sulten. Og jeg kan ikke spise så mye frukt heller - mye frukt er dyrt, så må stagnere det litt. Jeg TAKLER ikke brød, alt fra grovt brød til loff. Vil helst ha noe som er både mettende og billig, men relativt sunt og muligens en smule kalorifattig. Har tenkt på knekkebrød, men finner ikke et godt pålegg da jeg er kresen på dette også. Leverpostei, ost, smøreost og lignende på knekkebrød syns jeg ikke er noe godt. Egg kan jeg ikke spise, det blir jeg forferdelig dårlig av. Noen som har gode tips til hva jeg kan putte i lunsjpakken min? Kan ikke ta så stor plass heller, så middagsrester osv er ikke aktuelt. Anonymous poster hash: f38aa...270
Gjest Nanne70 Skrevet 24. februar 2014 #3 Skrevet 24. februar 2014 Varm suppe på termos? Hvis du klarer å spise ost, skinke osv. for seg selv, kan du ha med terninger/stenger av ost, sammenrullet skinke og annet kjøttpålegg sammen med f.eks. cherrytomater og agurk i staver. Yoghurt med frukt og nøtter. Wraps fylt med grønnsaker, ost og kjøtt, kylling eller røykt laks. Rå grønnsaker i stenger og dip av lettrømme, kesam eller yoghurt.
Gjest Runforit Skrevet 24. februar 2014 #4 Skrevet 24. februar 2014 Kyllingsalat med avokado og pinjekjerner er godt Om du har micro så tar det 1 min å koke havregrøt med vann i microen
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #5 Skrevet 24. februar 2014 Middagsrester! Omelett/ eggerøre med skinke og grønnsaker tunfisk-salat hjemmelaga fiskekaker eller karbonader cottage cheese med bær og mandler feks Anonymous poster hash: dc2d4...ce9
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #6 Skrevet 24. februar 2014 En salat som blant annet inneholder kokte, hvite bønner. Det er billig, godt, mettende og sunt. Anonymous poster hash: 70907...9d8
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #7 Skrevet 24. februar 2014 Byggryn er et tips du kanskje vil like. Man kan putte det i yoghurt, salat, supper eller lage grøt av det. Har faktisk nettopp spist byggryn-risotto med løk, vårløk og ost nå, det var skikkelig digg! Også er det billig, under ti kroner for en pakke som varer lenge Anonymous poster hash: 6e1c9...d54
Teriyaki Skrevet 24. februar 2014 #9 Skrevet 24. februar 2014 Jeg pleier å ta to knekkebrød i en pose og legge det i matboksen, også legger jeg to skinker, ost og masse paprika oppi boksen. Pga. posen unngår man at knekkebrødene blir myke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå