miramis Skrevet 27. februar 2014 #21 Skrevet 27. februar 2014 Å ta betalt for blandingshunder burde vært forbudt. :-) Bare useriøse idioter som driver med slik "sofagulv-avl". 1
Gjest Skrevet 27. februar 2014 #22 Skrevet 27. februar 2014 Åherrefred... dumskapen vil ingen ende ta. Sibirboxer!! http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=46871516 Anonymous poster hash: ecc22...f94 Håper noen tar hu der til retten for feilinformasjon om hundene blir syke Så hvorfor ikke prøve denne populære og etterspurte blandingen og slippe alle sykdommer som følger med de renrasede
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #23 Skrevet 27. februar 2014 Å ta betalt for blandingshunder burde vært forbudt. :-) Bare useriøse idioter som driver med slik "sofagulv-avl". Ja, kjempe smart, la oss gjøre alle blandingshunder gratis, så det blir ekstra billig for folk som henter hunder til hundeslosskamper! Anonymous poster hash: bf8ef...200 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #24 Skrevet 27. februar 2014 Håper noen tar hu der til retten for feilinformasjon om hundene blir syke Jeg måtte sende henne en sint melding for det der. Er jo helt inni natta.... Anonymous poster hash: bf8ef...200 1
Libertas Skrevet 27. februar 2014 #25 Skrevet 27. februar 2014 (endret) Jeg får vondt inni meg! .Blir noen koselige hunder som lett lærer å gå uten bånd Dette er det jo ingen garanti for. Nå kommer det til å være noen folk der ute med denne blandingen, som tror at de kan ha den løs uten risiko. Og for all del- bare glem jaktinstinktet til huskyen. Og ikke nevn energibehovet til en husky. Og atpåtil hele 8000,- for denne blandingen, det er omentrent samme prisen som for en renraset husky. Endret 27. februar 2014 av Libertas 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #26 Skrevet 1. mars 2014 Jeg får helt fnatt av disse blandingene som florerer på Finn.no. En ting er å blande hunder, en annen ting er å villede uerfarne hundekjøpere på den måten. Dikter opp fancy navn og tar blodpris! Har ikke telling på hvor mange tilfeldige småhundblandinger med fancy navn som selges for 10 000 og oppover. Har ei venninne som kjøpte noen pom-drit. Hun trodde den skulle bli liten og søt, den ble et beist. En annen kjøpte en "chihuahua" (garantert fake), som døde pga sykdom allerede som valp. Anonymous poster hash: 8e560...4ae 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå