Gå til innhold

Hva gir du katten når den skal få noe godt?

Anbefalte innlegg

Gjest rosakatten
Skrevet

Jeg lurer rett og slett på hva du gir katten din når den har vært veldig snill/ det er lørdag? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lørdagsgodt til Gunilla-pus: 1 boks med sheba, eller av og til litt tunfisk. Sheba er dog favoritten!

Anonymous poster hash: 66ceb...8cb
Skrevet

Tunfisk på boks er favoritt hos min pus, men hun får det ikke så ofte da :)

Skrevet

En godt brukt tampong! Noe av det beste den får. :catmilk:

Anonymous poster hash: d3337...817
  • Liker 1
Skrevet

Pleier alltid gi reker/fisk når vi har det, ellers går det i en bitteliten klatt leverpostei. Men det beste er lever, det gir jeg både katten og hunden - kjøper en hel lever, koker den, kutter opp i små biter og tørker i stekeovnen. Deler opp i små porsjoner og har i fryseren til spesielle anledninger :)

• Liker 2
Skrevet

Raa seifilet var poppis for katten min :) Kjopt frossen og la til tining.

Skrevet

Applaws våtfór fra dyrebutikk eller kokt sei. Det fører til ville tilstander i heimen når kattene hører en boks bli åpnet, eller lukter sei på kok. :fnise:

Skrevet

Fersk kveite :) Da "klikker" de begge to. Og så blir det sååå kjælne etterpå, sikkert bare fordi de tror at de skal få mer, men jeg velger å tro at det er takknemlighet. Hunden blir råforet så hvis hun skal få noe ekstra er det noe så sært som agurk, det bare elsker hun :)

Gjest Silverstream
Skrevet

Som oftest seifilet fra First Price, men også våtfor.

Skrevet

En liten bit rå kyllingfile, går ned på høykant. Ellers liker han veldig godt våtfor på boks, men blir fort dårlig i magen hvis han får for ofte.

Anonymous poster hash: c1756...ef0

Gjest HappyWaffle
Skrevet

tørket lever eller fisk. katten digger det :)

Skrevet

Royal Canin Intense Beauty våtfor av og til

Skrevet

Applaws våtfor, maler som en galning da :fnise:

Skrevet

Mye av det som er nevnt over, og i tillegg er katten min glad i agurk, hvit og brun ost, rå kjøttdeig, eggeplomme ...

Gjest Belle âme
Skrevet

Små kattegodteri i ein boks forma som eit kattehode.

Alle kattene vi har hatt elsker det!

Pluss kokt fisk, det får dei 1-2 ganga i veka.

Skrevet

Vel, de får egentlig det de liker best hver dag. Så om de skal få godbiter, så går det som regel i tørka hjerte i biter i en slik:

p-58196.jpg
Det er stas!

Gjest Jørild
Skrevet

Våtfor eller en bit laks. Innimellom gir ungene katten en ostepop eller ti. Tørrfisk er også en slager, og straks litt sunnere en ostepop.

Skrevet

Vel, de får egentlig det de liker best hver dag. Så om de skal få godbiter, så går det som regel i tørka hjerte i biter i en slik:

p-58196.jpg

Det er stas!

Den var ny for meg. :) Det er sånn de skal fiske det opp av, ikke sant? Vel, sånne ting nytter ikke med Pusina i alle fall. Hun setter seg bare ned og glor og lurer på når jeg skal få ut fingern og ta de ut for henne.. :spise:

• Liker 3
Skrevet

Royal Canin våtfor for steriliserte puser :catmilk:

Skrevet

Den var ny for meg. :) Det er sånn de skal fiske det opp av, ikke sant? Vel, sånne ting nytter ikke med Pusina i alle fall. Hun setter seg bare ned og glor og lurer på når jeg skal få ut fingern og ta de ut for henne.. :spise:

Jepps, det setter virkelig de små grå i gang her i huset ihvertfall! :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...