Gjest Gjesta Skrevet 27. mai 2004 #1 Skrevet 27. mai 2004 I den norske versjonen av FHM har de plukket opp en sjokkerende nyhet om Paris Hilton....... *trommevirvel* Hun har aldri tatt buss Clea
MarianneE Skrevet 28. mai 2004 #2 Skrevet 28. mai 2004 hun kan vel ikke stave ordet buss heller, noe sånt er for fjernt for henne......
Gjest Devil's Spawn Skrevet 28. mai 2004 #3 Skrevet 28. mai 2004 Er den serien ekte, eller er de så dumme de damene, eller skal jeg si småjentene?
Gjest Gjesta Skrevet 28. mai 2004 #4 Skrevet 28. mai 2004 Serien er ekte....men jeg tror de "faker" litt... (ingen kan vel være så dum?) Clea
Gjest gjest1 Skrevet 28. mai 2004 #5 Skrevet 28. mai 2004 hun trodde wal-mart var et sted de solgte vegger... Syns serien er morsom, de lever i en hverdag så totalt fjern fra min.
Ra|cer Skrevet 28. mai 2004 #6 Skrevet 28. mai 2004 Jeg tror nå de faker en del, ingen kan være så dumme? Det er greit de e blonde og rike og ikke minst borskjemt, men at de er sååå dumme? Nei, er de det så burde de oppsøke hjelp. :-?
Gjest Anonymous Skrevet 28. mai 2004 #7 Skrevet 28. mai 2004 Eller så vet dere ingen ting om USA! Man har da bil, for po... I flere av USAs stater kan man kjører bil fra 16 år, og bil har man.Hva skal man ta buss for da?
Gjest gloria Skrevet 3. juni 2004 #8 Skrevet 3. juni 2004 de aller fleste har jo tatt buss,men det finnes vel unntak.. lurer f.eks. på om dronning Elizabeth har tatt buss.
Gjest eve Skrevet 4. juni 2004 #9 Skrevet 4. juni 2004 Og ikke visste hun hva (å betale) skatt var for noe. Hmmm.
vimsa Skrevet 4. juni 2004 #10 Skrevet 4. juni 2004 I den norske versjonen av FHM har de plukket opp en sjokkerende nyhet om Paris Hilton....... *trommevirvel* Hun har aldri tatt buss Clea Tror ikke akkurat Paris stod først i køen da det ble delt ut IQ!!! Det var ihvertfall inntrykket mitt da jeg så den serien da hun "lekte jente på landet".
Anglofil Skrevet 4. juni 2004 #12 Skrevet 4. juni 2004 Hahaha! *Ler seg i hjel* Hele jenta er jo patetisk da... Mvh Yvonne
Gjest Anonymous Skrevet 4. juni 2004 #14 Skrevet 4. juni 2004 Syns serien og begge jentene er kule jeg. Kunne godt tenkt meg å hatt en så total gi f... holdning. Ler mye av dem. Trur nok de faker litt uvitende som nevnt over her bare for å virke enda mer bortskjemte. Har for øvrig lagt merke til at det som regel er nicole som tar initiativet til det galne de gjør, Paris står som regel litt på side linjen og bare ler. Kule jenter som lever livet! Ronja_80 I.I
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 4. juni 2004 #15 Skrevet 4. juni 2004 Lever livet? Da lurer jeg på hvilke preferanser du har?
Gjest Anonymous Skrevet 5. juni 2004 #16 Skrevet 5. juni 2004 Lever livet? Da lurer jeg på hvilke preferanser du har? Jeg lever livet jeg også, som alenemor med verdens deiligste datter, og er VELDIG fornøyd med det. Finnes ingen bedre preferanser enn det, gjør det vel. Ville aldri byttet med noen! Men...... Hadde jeg hatt det slik som dem, så hadde jeg nok tatt litt av jeg og.
Gjest Pet Skrevet 5. juni 2004 #17 Skrevet 5. juni 2004 Det er VELDIG mange i USA som aldri har tatt buss, ikke bare rikfolk. Som en annen skrev her så har så og si alle i USA bil. Det er ikke bare å overføre norske forhold til amerikanske. Det er sikkert mange som ler av nordmenn og himler med øya og forteller om folk som ALDRI har gått ut og spist lunsj men som sitter med to tørre brødkiver innpakket i papir på kontoret sitt.
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 5. juni 2004 #18 Skrevet 5. juni 2004 Sorry for at jeg var så frekk! Jeg synes bare at de er noen bortskjemte drittunger, som faktisk har masse å läre av vanlige mennesker. Og jeg synes ikke de er representative for det det vil si å LEVE ett vanlig liv. Selvfölgelig har de sikkert også sine vanskligheter, men ikke på alle de samme områdene vi har. Og vi vet ikke om mange av deres vanskligheter. De lever uannsett ikke slik jeg ville ha levd livet fullstendig ut! Jeg mener... alle har mulighet til å gjöre noe bedre for andre mennesker, bry seg om andre enn seg selv, gjöre annet enn shopping, läre seg nye ting, og nye kulturer. Uannsett hvor rik du er og hvordan man er oppfostret har du jo en egen vilje som kan före deg ett annet sted. Tror ikke de er så modne individer, ihvertfall ikke på tv viser de det. Men det er jo dette de vil?! Så hvem er jeg til å dömme.
Anglofil Skrevet 8. juni 2004 #19 Skrevet 8. juni 2004 Det STINKER misunnelse Så siden jeg kritisterer dem og mener de oppfører seg som bortskjemte drittunger, så er jeg misunnelig?! :o Det er ikke selve livsførselen jeg kritiserer her, det er deres holdninger, deres oppførsel. Det finnes mange rike mennesker som er er barmhjertige og gir litt til samfunnet ellers. For meg virker det som alt jentene gjør skal gå til egen vinning. For meg blir dette både kvalmt og provoserende. Som tideligere sagt er nok kanskje noe av dette overdrevent, men det faktum at man er villig til å vise seg fra en slik side, mener jeg sier veldig mye. :-? Noen påstår at de lever livet fullt ut, vel for min del kan jeg bare vise min avsky.. Jeg mener man kan "leve livet" uten å ha en slik uforskammet oppførsel. Men fordi de er rike og berømte og "dumme" kan de jo gjøre hva de vil, ikke sant? De har jo pappa til å ordne opp for seg. Det i seg selv er ikke så ille, men jeg bare rister på hodet over deres oppførsel altså... Så ja; jeg lo godt da Nicole, eller hvem av dem det var, fikk kumøkk på seg... Det er på tide at de opplever hvordan livet egentlig er, og at de skjønner hvor maten de spiser kommer fra som alle oss andre. Og til din informansjon Seleena så kommer jeg fra et hjem med en fellesinntekt på litt over gjennomsnittet, hvorfor skulle JEG være misunnelig? Jeg har alt jeg trenger og kanskje litt til, men jeg kan i hvertfall oppføre meg. Nå er jeg kanskje svært kvass i kritikken her, og kan virke som en prippen 17 åring, men jeg mener bare at det er på tide at disse jentene kommer ned på jorda! (Og jeg sier ikke at det er deres egen feil, det jo det miljøet rundt dem som har formet dem.) Mvh Yvonne
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 8. juni 2004 #20 Skrevet 8. juni 2004 Jeg synes du fremstår som en veldig bra 17 åring jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå