AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #1 Skrevet 24. februar 2014 Selv er jeg 28 år, og ser ganske mye yngre ut. Jenter på 16-20 får jeg ofte god øyekontakt med, og de smiler ofte til meg. De tar aldri kontakt da, men de venter kanskje at jeg gjør det..? Det er jo søtt det, men de tror vel neppe at jeg er så gammel som jeg er. Kunne til nød ha gitt en 19-20 åring sjansen, men yngre enn det er nok ikke aktuelt.. Dessuten føler jeg meg slett ikke kjekk, så jeg håper ikke at det fordi jeg ser rar ut.. Skulle dog ønske at de litt eldre jentene også ga meg noen blikk, men de tror vel kanskje at jeg er mye yngre.. Anonymous poster hash: f552f...5f1
Gjest Runforit Skrevet 24. februar 2014 #2 Skrevet 24. februar 2014 Jeg er 32. Får masse øyenkontakt med unge gutter. Akkurat som om da jeg var yngre så kikket jeg på eldre gutter. Er ganske vanlig å se på eldre gutter/jenter om de finner dem attraktive.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #3 Skrevet 25. februar 2014 Det er fordi dere glor på dem.Anonymous poster hash: 877b9...816
Frisørdama Skrevet 25. februar 2014 #4 Skrevet 25. februar 2014 Det er fordi dere glor på dem.Anonymous poster hash: 877b9...816 Lol!
Tarsan97 Skrevet 25. februar 2014 #5 Skrevet 25. februar 2014 Ikke se på meg. Kikke en annen vei smågriser.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #6 Skrevet 25. februar 2014 Jeg tror de fleste får fort blikkontakt med unge mennesker. Om du legger fra deg litt testosteron, så vil du kanskje oppdage at du får ennå flere blikkfang fra BARN enn fra tenåringer. Unge mennesker er søkende og åpne av natur og nysgjerrigheten tar ofte overhånd. Impulskontroll er mindre (uten at det nødvendigvis betyr at de ikke er stabile/tamme). En jente på 15 med dårlig selvtillig ser seg rundt, observerer verden og kan møte blikket til flere - uten å tenke over hva slags signal hun måtte sende. En på 30 med dårlig selvtillit vil slå blikket bort, redd for at noen skal tro at "jeg tror jeg er noe". Det er litt samme greia som gjør at det er veldig lett å få venner i barnehagen, men litt tøffere når man er middelaldrende og starter i en ny bedrift. Kontakt tar mer tid, jo mer bagasje et menneske bærer med seg. Så, håper jeg ikke knuste dine illusjoner om å være runkedrømmen til alle tenåringsjentene som ser på deg. Anonymous poster hash: eb958...f4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå