Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fått meg kjæreste! hvis jeg oppdaterer min status på facebook, vil det stå "i et forhold" helt til han "godkjenner" forespørselen? vil helst ikke at det kun skal stå "i et forhold" helt til han godkjenner. Vil jo at det skal stå med navn og alt med en gang :) noen som har oppdatert sin status i det siste som vet?

Anonymous poster hash: 15f79...81b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det står "i et forhold" helt til han godkjenner, og da kommer navnet opp. Men de som har likt i utgangspunktet, forsvinner ikke når han blir lagt til i statusen - hvis det var det du var bekymret for. En av dere må jo forandre først, du kan eventuelt snakke med han og gjøre det (nesten) samtidig. Da får det liten faktisk betydning at du endrer først. ;)

Skrevet

Du kan jo velge at det bare er du som skal se det, inntil han godkjenner?

Anonymous poster hash: fa5da...3b5
  • Liker 2
Skrevet

hm..

Anonymous poster hash: 15f79...81b
Skrevet

Herregud... For noen " problemer" folk har

Anonymous poster hash: 4638e...dfc

• Liker 7
Skrevet

Herregud... For noen " problemer" folk har

Ja,Er det ikke deilig at det Også kan være små Problemer i livet og ikke bare store ;)

Anonymous poster hash: 7cb15...679

• Liker 2
Skrevet (endret)

Det står "i et forhold" helt til han godkjenner, og da kommer navnet opp. Men de som har likt i utgangspunktet, forsvinner ikke når han blir lagt til i statusen - hvis det var det du var bekymret for. En av dere må jo forandre først, du kan eventuelt snakke med han og gjøre det (nesten) samtidig. Da får det liten faktisk betydning at du endrer først. ;)

Hehe, dette kan du skjønner jeg.....? :blomst:

Endret av Sommee
Skrevet

Ja,Er det ikke deilig at det Også kan være små Problemer i livet og ikke bare store ;)Anonymous poster hash: 7cb15...679

Nei det er trist og latterlig at en forholdstatus på facebook kan ha så mye å si

• Liker 1
Skrevet

Nei det er trist og latterlig at en forholdstatus på facebook kan ha så mye å si

Hvordan vet du hvor mye det har å si for TS?

Anonymous poster hash: 8ed36...17f

Skrevet

Hehe, dette kan du skjønner jeg.....? :blomst:

Haha, jepps... men ikke av erfaring selv. Bare lagt merke til andre som har skiftet status.
Skrevet

Herregud. Lik det eller ikke - men facebook er faktisk blitt en stor sosial arena. Å skifte status der vil for mange innebære å offentliggjøre et kjæresteforhold for både venner, bekjente og familie. Såklart det har litt å si! Og jeg skjønner godt at hun er stolt og vil at kjærestens navn skal komme opp samtidig med "kunngjøringen".
  • Liker 1
Skrevet

#3 har løst utfordringen: Velg "kun meg" der du velger hvem som skal se sivilstatusen. Etter at alt er som du vil ha det, endrer du fra "kun meg" til "venner" eller hvem du vi skal se det

Anonymous poster hash: fcf7a...c10
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...