AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #21 Skrevet 28. februar 2014 AnonymBruker, on 24 Feb 2014 - 17:21, said: Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg har mistet kontakten med alle barndomsvenninner, som vel er "vanligste" valg for forlover. Av de venninnene jeg har nå er det heller ingen jeg er så nærme at det føles naturlig å spørre.. Jeg har søstre som selvfølgelig stiller opp om jeg spørr, men da blir det så tydelig at jeg ikke har noen venner Søstrene mine har heller ikke det samme problemet, så jeg kommer ikke til å bli spurt av dem tilbake. Jeg bekymrer meg også veldig over hvem jeg skal invitere i utdrikningslaget, og om noen i det hele tatt vil komme. Samme med selve bryllupet. Vurderer å bare droppe forlover og utdrikningslag, men kommer sikkert til å angre på det også Kjæresten har ikke samme problem. Beklager mye klaging. Tenker at jeg kanskje har satt meg litt fast i bekymringer og negative tanker. Kanskje noen har noen gode forslag? Er redd disse egentlig veldig dumme problemene kommer til å overskygge og nesten ødelegge noe av det beste som har skjedd meg - at jeg skal gifte meg med mannen jeg elsker!Anonymous poster hash: 9485b...452 AnonymBruker, on 24 Feb 2014 - 17:21, said: Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg har mistet kontakten med alle barndomsvenninner, som vel er "vanligste" valg for forlover. Av de venninnene jeg har nå er det heller ingen jeg er så nærme at det føles naturlig å spørre.. Jeg har søstre som selvfølgelig stiller opp om jeg spørr, men da blir det så tydelig at jeg ikke har noen venner Søstrene mine har heller ikke det samme problemet, så jeg kommer ikke til å bli spurt av dem tilbake. Jeg bekymrer meg også veldig over hvem jeg skal invitere i utdrikningslaget, og om noen i det hele tatt vil komme. Samme med selve bryllupet. Vurderer å bare droppe forlover og utdrikningslag, men kommer sikkert til å angre på det også Kjæresten har ikke samme problem. Beklager mye klaging. Tenker at jeg kanskje har satt meg litt fast i bekymringer og negative tanker. Kanskje noen har noen gode forslag? Er redd disse egentlig veldig dumme problemene kommer til å overskygge og nesten ødelegge noe av det beste som har skjedd meg - at jeg skal gifte meg med mannen jeg elsker!Anonymous poster hash: 9485b...452 jeg har akkurat de samme problemene som deg. Derfor kommer ikke vil til å gifte oss på vanlig måte med kirke og utdrikningslag osv. Det er blitt såååå vanlig nå og gifte seg på alternative måter. Færre og færre vil bruke såå mye penger på en fest, derfor gifter de seg på en reise, i rådhuset e.l. kan dere ikke bare dra på en romantisk reise og gifte dere der? Bare dere. Det er jo det som betyr noe. At dere er sammen g har det hyggelig. Ikke vist i å bruke penger på noe som bare er hodebry. Den gamle måten og gifte seg på er hyggelig, men det passer ikke alle. Det passer ikke meg heller.Anonymous poster hash: e364e...815 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #22 Skrevet 28. februar 2014 Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg har mistet kontakten med alle barndomsvenninner, som vel er "vanligste" valg for forlover. Av de venninnene jeg har nå er det heller ingen jeg er så nærme at det føles naturlig å spørre.. Jeg har søstre som selvfølgelig stiller opp om jeg spørr, men da blir det så tydelig at jeg ikke har noen venner Søstrene mine har heller ikke det samme problemet, så jeg kommer ikke til å bli spurt av dem tilbake. Jeg bekymrer meg også veldig over hvem jeg skal invitere i utdrikningslaget, og om noen i det hele tatt vil komme. Samme med selve bryllupet. Vurderer å bare droppe forlover og utdrikningslag, men kommer sikkert til å angre på det også Kjæresten har ikke samme problem. Beklager mye klaging. Tenker at jeg kanskje har satt meg litt fast i bekymringer og negative tanker. Kanskje noen har noen gode forslag? Er redd disse egentlig veldig dumme problemene kommer til å overskygge og nesten ødelegge noe av det beste som har skjedd meg - at jeg skal gifte meg med mannen jeg elsker!Anonymous poster hash: 9485b...452 Kan du ta opp kontakten med barndomsvenninnene da? Ikke at det er noe galt i å velge søster som forlover jeg bare lurer. Det er jo bare ta en telefon og høre hvordan det går. Anonymous poster hash: 16ab5...d9b
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #23 Skrevet 28. februar 2014 Om jeg en gang kommer til å gifte meg - lite sannsynlig - så kommer jeg til å spørre søsteren min om hun vil være forlover. Jeg har ingen nære venner, men nå slipper jeg å tenke på det siden jeg aldri vil bli gift... Anonymous poster hash: 9d580...bcd
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #24 Skrevet 28. februar 2014 Jeg spurte søstern min Ingen over, ingen ved siden. Hadde jeg ikkw hatt noen søster, måtte jeg brukt en venninne, men søster ryker!Anonymous poster hash: 2f590...db4 1
Kamikatze Skrevet 28. februar 2014 #25 Skrevet 28. februar 2014 Søster er da vel helt kurant som forlover, vel? Undres mer på om folk har begynt å arrangere sitt eget utdritningslag øhm... utdrikningslag? 3
vaniljeglasur Skrevet 5. mars 2014 #26 Skrevet 5. mars 2014 Jeg tror nok ikke folk går og tenker at du ikke har "noen" venner selvom du velger søsteren din. Jeg skal derimot ha min kusine, og jeg gjør det fordi det er hun jeg står nærmest. Jeg tenker at det ikke er vits i å ha ei venninne som forlover da man aldri har en garanti for at vennskapet skal vare- men med en søster derimot, der har du alltid garanti Jeg tenker at det også er veldig lett å angre på at man tok ei venninne som forlover, så jeg syntes det er "tryggest" å ta noen fra familien da jeg har opplevd å mista mange venner opp gjennom årene. Gjør det du helst vil, og jeg er sikker på at det er ingen som kommer til å reagere eller tenke over at du har søsteren din- det viser jo bare hvor nærme dere står hverandre
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #27 Skrevet 21. mars 2014 Nå har jeg ikke noen umiddelbare planer om å gifte meg, men om det skulle skje, måtte nok moren min vært forloveren min... Har ingen venninner og har heller ikke et veldig nært forhold til søsteren min (eller andre i familien min for den saks skyld), så da står jeg altså igjen med moren min - hun er den nærmeste jeg har sett bort fra samboeren min og barnet vårt. Anonymous poster hash: 2b59c...eda
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #28 Skrevet 21. mars 2014 jeg har akkurat de samme problemene som deg. Derfor kommer ikke vil til å gifte oss på vanlig måte med kirke og utdrikningslag osv. Det er blitt såååå vanlig nå og gifte seg på alternative måter. Færre og færre vil bruke såå mye penger på en fest, derfor gifter de seg på en reise, i rådhuset e.l. kan dere ikke bare dra på en romantisk reise og gifte dere der? Bare dere. Det er jo det som betyr noe. At dere er sammen g har det hyggelig. Ikke vist i å bruke penger på noe som bare er hodebry. Den gamle måten og gifte seg på er hyggelig, men det passer ikke alle. Det passer ikke meg heller.Anonymous poster hash: e364e...815 At man gifter seg borgerlig på rådhus o.l er ikke fordi man ikke vil ha stor fest, det er fordi man ikke er kristen/religiøs. Anonymous poster hash: 580a9...b78 3
Babi Skrevet 21. mars 2014 #29 Skrevet 21. mars 2014 Det er faktisk vanlig å bruke søsken og slektninger til oppgaven Jeg var forlover for min egen mor. Så det er vanligere enn man tror
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #30 Skrevet 21. mars 2014 Undres mer på om folk har begynt å arrangere sitt eget utdritningslag øhm... utdrikningslag? Det er den som drikkes ut som setter opp gjestelista og som evt. sier fra til forlover at det ikke skal arrangeres utdrikningslag. Litt selvbestemmelsesrett har man jo Anonymous poster hash: 399ee...f0b
Babi Skrevet 21. mars 2014 #32 Skrevet 21. mars 2014 Jeg kan være forloveren din. Man må vel ha kjent personen på forhånd da?
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2014 #33 Skrevet 21. mars 2014 (endret) Man må vel ha kjent personen på forhånd da? Vi er jo kjent her inne. Endret 21. mars 2014 av Gjest
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #34 Skrevet 21. mars 2014 Jeg velger søsteren min uten tvil. Samboeren min er kjempemisunnelig over at jeg har ett søsken å spørre. Jeg har mange venner jeg kunne spurt og er glad jeg slipper å ta det valget. Anonymous poster hash: 4cd39...e40
Gjest Gaea Skrevet 21. mars 2014 #35 Skrevet 21. mars 2014 Skulle jeg giftet meg nå tror jeg at jeg ville valgt søsteren min. Ikke noe rart i det.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #36 Skrevet 21. mars 2014 Jeg hadde broren min! Anonymous poster hash: 3bac3...4be 1
Shoegrl Skrevet 14. juni 2014 #37 Skrevet 14. juni 2014 Min tidligere barndomsvenninne og jeg skulle være hverandres forlovere dersom den dagen kom, men nå har vi ikke hatt kontakt på flere år etter en kjedelig disputt. Min søster har meldt seg ut av familien, så hun er heller ikke en naturlig kandidat. Jeg har alltid hatt flere guttekompiser enn venninner, og lurer på om jeg kan spørre en av dem til å være forlover? Kan man ha et utdrikningslag som består av både hunkjønn og hannkjønn? Eller bare hannkjønn til brudens utdrikningslag? Litt sært sikkert, men nå har jeg aldri vært særlig A4 og det er tvilsomt jeg noensinne kommer til å bli det...
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #38 Skrevet 14. juni 2014 Mannen min er det verre med. Han har få venner (selvvalgt, han føler seg ikke ensom), og tenkte å spørre broren sin. Men så kom det frem at broren hans ALDRI vil være forlover noen sinne (det kom frem i en helt annen sammenheng). Så hvem i all verden skal han spørre da?!? Mannen min hadde også et problem med valg av forlover. Etter eget ønske har han ikke mange nære venner, og en han ville ha en forlover som han føler seg mer knyttet til enn en "kompis". Han hadde en kandidat, som neppe ville følt seg vel i rollen. Familien sin har han kuttet kontakten med, så vi snakket litt frem og tilbake om valg av forlovere. Vi vurderte en venninne av meg og hennes mann, søsteren min og hennes mann. Valget ble til slutt at jeg har søsteren min som forlover, han har min mor. Anonymous poster hash: 631cf...b9e
SiMa Skrevet 14. juni 2014 #39 Skrevet 14. juni 2014 jeg har akkurat de samme problemene som deg. Derfor kommer ikke vil til å gifte oss på vanlig måte med kirke og utdrikningslag osv. Det er blitt såååå vanlig nå og gifte seg på alternative måter. Færre og færre vil bruke såå mye penger på en fest, derfor gifter de seg på en reise, i rådhuset e.l. kan dere ikke bare dra på en romantisk reise og gifte dere der? Bare dere. Det er jo det som betyr noe. At dere er sammen g har det hyggelig. Ikke vist i å bruke penger på noe som bare er hodebry. Den gamle måten og gifte seg på er hyggelig, men det passer ikke alle. Det passer ikke meg heller.Anonymous poster hash: e364e...815 Vi gifter oss på tinghuset (det er vel bare i Oslo de har hatt vielser også på rådhuset), grunnen til det er religion (eller mangelen på), bryllupet og utgiftene til det ville blitt de samme om vi hadde vært kristne og valgt å gifte oss i kirken. 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #40 Skrevet 14. juni 2014 Jeg kommer til å ha min søster, ikke fordi jeg ikke har andre venninner, men fordi søsteren min alltid har vært der, kommer alltid til å være der, og vi stå hverandre nært. Trodde dette var helt vanlig? Er da mange med et godt forhold til sine søstre? Anonymous poster hash: d045e...25c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå