AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #1 Skrevet 24. februar 2014 Natt til torsdag forrige uke la jeg inn en ordre hos tjorven.no. Denne er enda ikke sendt. Er det noen som har handlet fra de tidligere og vet om det pleier å gå litt tregt?Anonymous poster hash: ffb9e...8e0
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #2 Skrevet 24. februar 2014 Det er jo bare snakk om to virkedager… Anonymous poster hash: b9d23...51d
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #3 Skrevet 24. februar 2014 Nei, det er snakk om ihvertfall 3 virkedager (hele torsdag, fredag og i dag), i tillegg til at de har åpent på lørdager. Jeg synes det er for lenge uten å ha pakket varene engang. TsAnonymous poster hash: ffb9e...8e0
Gjest Lille-pus Skrevet 24. februar 2014 #4 Skrevet 24. februar 2014 Hvorfor ikke ta kontakt med dem og høre (pent) nårtid du kan forvente at sendingen er i posten?
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #5 Skrevet 24. februar 2014 Hvorfor ikke ta kontakt med dem og høre (pent) nårtid du kan forvente at sendingen er i posten? Ja, jeg får vel gjøre det. Ville bare høre her om noen har erfart at det er vanlig at de bruker litt tid, før jeg maser på de Anonymous poster hash: ffb9e...8e0
LilleBallerina Skrevet 24. februar 2014 #6 Skrevet 24. februar 2014 Jeg er ofte borti nettbutikker som bruker så lang tid, eller mer, på å ekspedere ordren. Frustrerende, men jeg tror det er normalt. Det går jo an å ringe dem i morgen og høre. De har det nok bare travelt og mange i kø
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #7 Skrevet 26. februar 2014 Ring de og spør. Noen butikker venter f.eks med å sende pakken om de ikke har inne nok av et garn i samme fargenummer el.l. Anonymous poster hash: 12bf2...1d5
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #8 Skrevet 26. februar 2014 * og med fargenummer mente jeg partinummer greit å få alt garnet i samme innfarging Anonymous poster hash: 12bf2...1d5
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #9 Skrevet 26. februar 2014 Jeg sendte mail til de i går og fikk da vite at de ikke får inn den ene garntypen jeg har bestilt før i morgen. Ba da om at de sender de andre varene jeg bestilte så jeg får de tidligere, og det ville de gjøre TsAnonymous poster hash: ffb9e...8e0
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #10 Skrevet 28. februar 2014 Oppdatering: Fikk aldri det garnet som skulle sendes tidligere, men mottok i dag pakken med de varene som hadde blitt forsinket. Sendte da mail for å høre hvor det ble av den pakken som skulle sendes tidligere og fikk da til svar at det garnet hadde de gått tom for etter å ha lovet meg å sende det ved første mulighet. Alternativet var å vente en uke til, eller å velge noe annet. Det garnet jeg ikke har fått skulle brukes til en gave jeg skal gi bort neste uke, men det rekker jeg jo ikke nå. Utrolig frustrert over mangel på kundeservice og informasjon! Hadde jeg fått vite dette tidligere, kunne jeg jo ha handlet fra et annet sted og rukket å gjøre ferdig gaven. Første og siste gang jeg handler fra Tjorven! -TsAnonymous poster hash: ffb9e...8e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå