Gå til innhold

Flere som har giftet seg i hemmelighet og hatt fest etterpå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver med litt planlegging her, og planen er å gifte seg i hemmelighet/stillhet på rådhuset, uten familie eller venner til stede.

Men vi ønsker gjerne å dele gleden med andre ved et senere tidspunkt, enten ved å overraske alle og si at vi har giftet oss, eller å invitere til bryllupsfest.

Jeg har ingen erfaring overhode når det kommer til bryllupsplanlegging, så jeg trenger litt hjelp fra dere som har gjort det på samme måte!

- Hvor lang tid bør det gå mellom bryllupet og selve festen?

- Hva forventes av en slik fest?

- Skal det holdes i et typisk bryllupslokale?

Sleng gjerne med mer info som dere mener er nyttige!

Anonymous poster hash: db23f...be3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gift dere i hemmelighet/stillhet og ha en stor fest.

Party of ur life! bruk god tid på å planlegge og ikke forhast noe.

Det forventes vel at flesteparten skal ha en god opplevelse, men viktigst en fest hvor dere begge kommer til å huske resten av livet =)

Hvorfor i et typisk bryllupslokale? gjør no annerledes eller noe dere har lyst til! er deres dag =)

Kansje et tema dere begge liker?

Alltid hatt lyst på renessansen tema selv ^^

lykke til

May ur party be legendary

Skrevet

Kan jeg spørre hvorfor dere vil gjøre det sånn? Hvorfor ikke ha festen i forbindelse med vielsen? Synes bare det høres litt merkelig ut. "Hei, vi giftet oss for åtte måneder siden og ønsker å invitere til bryllupsfest i neste måned!" Er det overraskelsesmomentet som dere synes er morsomt? For meg ville det bare virket rart hele greia.

Anonymous poster hash: 3e053...648
Skrevet

Kan jeg spørre hvorfor dere vil gjøre det sånn? Hvorfor ikke ha festen i forbindelse med vielsen? Synes bare det høres litt merkelig ut. "Hei, vi giftet oss for åtte måneder siden og ønsker å invitere til bryllupsfest i neste måned!" Er det overraskelsesmomentet som dere synes er morsomt? For meg ville det bare virket rart hele greia.

Anonymous poster hash: 3e053...648

Jeg skjønner det!

Greia er vel at vi begge mener at kjærligheten er mellom oss, og har ingen behov til å gjøre dette til noen stor greie hvor vi gifter oss i fullsatt kirke med 240 øyner rettet mot oss. Vi vil ha en stille og rolig seremoni, og en bedre middag etterpå, hvor vi feirer bare oss to.

Vi har også lekt med tanken om å gifte oss i utlandet, og da har vi ingen mulighet til å ordne med fly og hotell for familie og venner.

Men vi ønsker allikevel å samle familiene og venner for å ta del i vår glede, men helst under litt mer avslappede forhold, som f.eks. en hagefest eller om vi deler det opp i to sammenkomster, en bedre middag med familie og en mer casual fest for venner, etc.

Anonymous poster hash: db23f...be3

• Liker 3
Gjest Hjertesukk
Skrevet

Syntes dette er helt i orden!

Men for all del, feir med en bryllupsfest etterpå :) Det vil familie og venner sette pris på. Det var ei i nær relasjon som giftet seg i all hemmelighet hos oss.. og som ikke ønsket fest etterpå.. Dette skapte mye negativitet og sårede følelser for de som er glad i vedkommende og ønsket å være med på å feire kjærligheten mellom henne og mannen :)

Ved en sånn anledning ville jeg ha valgt en stor, uformell hagefest med partytelt, catering og masse venner og familie... Med en fin bryllupskake, live band og en enkel hvit kjole :) <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...