AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #1 Skrevet 24. februar 2014 Jeg har et problem med disse løpebeltene, som festes til arm eller rundt mage(Fra HM). Har flere ganger bestilt på ebay, og de har vert alt for store til armen min. Armen min er tynn, men ikke overdrevent tynn. Disse beltene sklir bare. Noen som har tips til hvor man kan få kjøpt mindre belter? Anonymous poster hash: be04e...76b
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #2 Skrevet 24. februar 2014 Magebeltet mitt sklir. Og jeg lar det gjøre det. Ingen ting vil sitte fast rundt hofta uten å skli, når man løper. Så jeg plasserer alltid veskedelen ved "bikini bridgen" når jeg løper. Der sklir den minst. Armbånd har jeg ikke prøvd. Men du kan feste armbåndet rundt øvre del av leggen. Men jeg vet ikke hvordan dette vil funke med øretelefonene. Har bare sett at enkelte har festa den der. Anonymous poster hash: 7e560...755
Kladd Skrevet 25. februar 2014 #3 Skrevet 25. februar 2014 Om det kun er til mobiltelefon, nøkkel og evt. kort, så funker denne veldig bra: http://www.armpocket.com/ ! Jeg hadde samme problem som deg med at alle var for store, men denne finnes i flere størrelser og sitter godt! Dessuten tåler den litt ruskevær, og om du har iPhone 5, så har den faktisk lydutganghullet på riktig sted (pass på hvilken modell du bestiller). Om du er ute etter større belter/armholdere til drikkeflaske og sånt er jeg clueless og følger med her for tips! 1
Sportsidioten Skrevet 28. februar 2014 #4 Skrevet 28. februar 2014 Nathan Sonic Boom passer til min tynne arm .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå