-littleme- Skrevet 24. februar 2014 #1 Skrevet 24. februar 2014 Jeg tok i november et ganske drastisk steg og klipte av meg nesten alt håret mitt. Håret mitt gikk til puppene mine, og jeg klipte det til denne frisyren, bare enda litt kortere på den "lange" siden. Jeg har fått tonnevis med komplimenter for den nye frisyren min, og alle sier at jeg kler den, og at jeg aldri burde spare ut langt hår igjen. Det er ikke det at jeg angrer bittert, men jeg må innrømme at jeg savner å ha lange lokker som kan flettes, krølles, rettes (vel, jeg har ganske rett hår fra før av - så retting blir bare litt her og der + akkurat ved ansiktet). Det jeg lurte på er om det vil bli noe fint med extensions når jeg har såpass kort hår? Da tenker jeg ikke clip-in, men sånne som blir satt på av frisør. Vil det korte håret mitt stikke nesten rett ut (hvis dere skjønner hva jeg mener), eller vil det se ganske naturlig ut? Jeg har jo tenkt på det å spare det ut, og det er jo det jeg vil, men jeg kler virkelig ikke typisk bobfrisyre, hvilket jeg føler at jeg må ha en liten stund om jeg da ikke bestemmer meg for å føre tilbake hockeysveisen.
Pepperkake88 Skrevet 24. februar 2014 #2 Skrevet 24. februar 2014 Det er som du er inne på vanskeligere å få extensions til å se naturlig ut hvis man har veldig kort hår. En frisør jeg var hos engang sa imidlertid at han hadde satt det på en dame med veeldig kort bob en gang. Han sa det hadde vært veldig utfordrende men at det ble et ok resultat til slutt. Hun var imidlertid avhengig av å rette det hver dag for at det skulle se naturlig ut. Spørs faktisk også litt på hvor lange extensions du vil ha. Leste et sted at hvis du skal ha langt hår som går nedover ryggen anbefales det å ha minst 10 cm lengde for penest resultat. Det beste er kanskje å gå til en frisør for konsultasjon
Blod Skrevet 24. februar 2014 #3 Skrevet 24. februar 2014 Om du går til en frisør som vet hva han/hun gjør skal det gå fint, med mindre du har veldig tynt hår. Faktisk tror jeg det ser mer naturlig ut med extensions siden du har så kort hår, 1
Pepperkake88 Skrevet 24. februar 2014 #4 Skrevet 24. februar 2014 Om du går til en frisør som vet hva han/hun gjør skal det gå fint, med mindre du har veldig tynt hår. Faktisk tror jeg det ser mer naturlig ut med extensions siden du har så kort hår, Skjønner ikke helt hva du mener. Vil man ikke lettere se "skillet" mellom eget hår og extensions jo kortere håret er? Er det jeg fikk beskjed av av frisøren jeg var hos iallefall.
Blod Skrevet 25. februar 2014 #5 Skrevet 25. februar 2014 Skjønner ikke helt hva du mener. Vil man ikke lettere se "skillet" mellom eget hår og extensions jo kortere håret er? Er det jeg fikk beskjed av av frisøren jeg var hos iallefall. Det spørs. Jeg har veldig tykt hår og når jeg brukte extensions var det veldig vanskelig å skjule skillen midt i håret, siden jeg måtte ha så mange extensions for at det skulle se naturlig ut. Vanskelig å forklare, skjønner du hva jeg mener? Så da tenker jeg at om man har kortere hår, oppklipt hår som på bildet virker det bare logisk at det ser naturlig ut så lenge man ikke ser festene å extensionet. Og om det "stikker ut" hår da virker det bare som det er oppklipt 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå